Tanja Dragović snimila je kampanju za popularne Borboleta narukvice-srećonoše i jos jednom dokazala zašto je i dalje u samom vrhu manekenskog svijeta. Time je Tanja postala i zaštitno lice svjetske kampanje za Borboletu. Prekrasna Tanja pokazala je da se i u teškom periodu svog privatnog života okrenula poslu te da su joj kao i uvijek, njezina djeca, a zatim i posao, na prvome mjestu.
Borboleta narukvice, popularne srećonoše, poznate su po svojim nazivima poput - 'Frankly My Dear I don'T give a damn' Scarlet O'Hara - ili -We'll always have Paris. U Hrvatskoj su Borboleta narukvice dostupne u Nicolas Joaillerie store-u u Zagrebu i ID storeu u Splitu.
Tatjanu je u kampanji za Borboleta narukvice snimio jedan od najboljih hrvatskih fotografa Šime Eškinja, stilizirali su je Morana Mamić i Marko Grubnić, dok šminku, kosu i nokte potpisuju Simona Antunović i Teuta frizerski studio.