Jimmy Choo jedna je od najpopularnijih marki cipela na svijetu i želja svih žena.
Ova marka luksuznih modnih dodataka odjenula je sve, od princeze Diane, koja je imala prisnu vezu s dizajnerom, do holivudskih zvijezda poput Beyoncé i Selene Gomez. Na događajima koji uključuju crveni tepih ne možemo ne primijetiti da barem jedna poznata dama ili muškarac nose cipele ili torbu s Jimmy Choo potpisom.
Ovog puta Jimmy Choo udružio se s Net-a-Porterom, kako bi stvorio ekskluzivnu kapsula kolekciju od ukupno trinaest komada.
Kreativna direktorica Sandra Choi izjavila je da je kolekcija nadahnuta samopouzdanjem i glamurom kojim odišu vodeće dama dok hodaju crvenim tepihom, a sve to je pomiješano s idejom fantastike. Nadodala je da svaki stil ima ženstvenost, zavodljivost i finoću modure.
Kolekcija se sastoji od deset pari cipela i tri večernje torbe s prepoznatljivim Jimmy Choo dizajnom koji uvijek privlači oko, bilo da se radi o oštrim naramenicama ili perjem prišivenim za petu.
Torbice, u kolekciji, zrcale cipele i dolaze u svestranim crnim stilovima ukrašenim kristalima i lukovima. Komadi nisu rezervirani isključivo za crveni tepih. Bilo koji predmet možete lako nositi u kojemgod trenutku vi to želite.
Cijelu kolekciju i cijene možete pronaći na Net-a-Porter web stranici.