Jedna od najdražih stvari nam je kada vidimo da se netko zna našaliti na vlastiti račun. Upravo to napravio je ASOS nakon velike pogreške.
Rijetko što osvaja ljude bolje od humora, a ipak svjedoci smo koliko je teško nekada nasmijati se na vlastiti račun. Ako govorimo o modnim brendovima, sve postaje još kompliciranije. U svijetu društvenih mreža i brzog prijenosa informacija, čak i najmanji tipfeler može biti koban za nečiji uspjeh te se često plača jako skupo. Upravo se to dogodilo online trgovini ASOS. Postojale su dvije opcije. Prva je bila prekriti grešku i ostati u tišini što nije dobra opcija. ASOS je odlučio našaliti se na vlastiti račun i s puno humora javno iznijeti svoju pogrešku.
Nakon što su ispisali 17,000 vrećica za kućnu dostavu, shvatili su da postoji tipfeler na svakoj od njih. Umjesto riječi online, na vrećicama piše onilne.
ASOS svjestan svoje situacije, na svom Twitter profilu izjavio je ''U redu, možda smo ispisali 17,000 vrećica s greškom, ali odlučili smo iz nazvati ograničenim izdanjem.''