Američki brend GUESS ponosno je najavio kako će zaštitno lice kampanje za GUESS JEANS u sezoni proljeće/ljeto 2018. biti glumica, pjevačica, plesačica i zabavljačica, Jennifer Lopez .
J.Lo je srušila granice i postala najstarija žena koja se pojavila u Guessovoj kampanji. Prije nje je najstarija bila Claudia Schiffer koja je za vrijeme kampanje imala 41 godinu.
“Kada me je Paul Marciano pozvao da budem nova GUESS djevojka, bila sam vrlo počašćena i uzbuđena što ću postati dio ovog kultnog brenda kojeg obožavam još od tinejdžerskih dana“, izjavila je Jennifer Lopez. “Kada pogledam ranije GUESS kampanje, vidim sve te predivne modele i fotografije koje Paul stvorio. Nevjerojatan je kompliment da budem izabrana za zaštitno lice proljetne kampanje za GUESS“.
Umjetnički direktor kampanje je Paul Marciano, suosnivač brenda dok je iza objektiva bila modna fotografkinja Tatiana Gerusova. Inspiracija leži uzbudljivom životu J.Lo tijekom nastupa u Las Vegasu, ali i dok radi kao glumica u Hollywoodu. Atraktivni kadrovi nastali su u elegantnoj vili. “Jennifer Lopez je GUESS djevojka iz snova. Ona je ostvarena umjetnica, ikona, nevjerojatno senzualna“, izjavio je Paul Marciano. “Njen utjecaj nastavlja rasti i ova kompanja odaje počast ženama koje dobivaju na ljepoti s godinama. Njena ljepota i sofisticiranost isijavaju kroz kampanju i vrlo sam uzbuđen što je Jennifer pristala biti naša nova GUESS djevojka, ali u isto vrijeme i ’Femme Fatale’ za Marciano“.