Petra Kurtela, talentirana mlada glumica, koja se redovito nalazi pri samom vrhu lista najbolje odjevenih poznatih dama, svoju strast prema modi obilježila je još jednim zanimljivim editorijalom.
Epitet modne kameleonke ovoga puta opravdala je snimivši ShoeBeDo kampanju za svojevrsni modni fenomen – kultne Dr. Martens čizme, koje su ušle u povijest mode kao jedan od njenih najvećih paradoksa unazad više od pola stoljeća. U početku dizajnirane za rad u teškim uvjetima, uskoro su počele služiti za iskazivanje pripadanja određenim subkulturama, a s vremenom i za definiranje osobnog stila, koji, uz njih, ne prolazi neopaženo.
Razlog njihovog uspjeha leži i u činjenici da se lako kombiniraju uz sve odjevne komade, neovisno o stilu, čak i o dobu dana, što je u ovom editorijalu dokazala i Petra, kombinirajući ih jednako uspješno i uz dnevne i uz večernje stylinge. Osim foto editorijala, ShoeBeDo se pobrinuo i za zanimljiv 'Behind the Scene' video, u kojem je zabilježena i dočarana radna atmosfera sa seta ovog zanimljivog poigravanja s modom.
Svi ovi i brojni drugi Dr. Martens modeli, kao i odjevne kombinacije koje je Petra kombinirala, mogu se pronaći na svim ShoeBeDo prodajnim mjestima. Osim Dr. Martensa, ShoeBeDo u svojoj ponudi ima i brandove kao što su Vans, Pepe Jeans, Skechers, Nike, Adidas, Replay i Diesel footwear i torbe, Timberland, Palladium, Reebok, Converse, Lacoste, New Balance, Hunter, EMU...