Nakon odlične zimske kolekcije, Hippy Garden je, za ovo prijelazno razdoblje, pripremio capsule kolekciju za nadolazeće proljeće pod nazivom “Chronicles” .
Kolekcijom dominiraju geometrijski motivi u kontrastnim tonovima te obiluje odjevnim komadima primjenjivim za svakodnevno odijevanje te upečatljivim večernjim izdanjima. Đurđica Vorkapić, glavna dizajnerica inspiraciju je crpila iz retro grafičkih oblika šezdesetih godina, a monotoniju tamnih tonova rabila je nizom romantičnih silueta.
Naime, kolekcija, prema prepoznatljivom potpisu brenda, odlično ujedinjuje ženstvenost i pronicljivost novog vremena. Kombinacije svilenih i viskoznih materijala dugih večernjih haljina i kratkih plisiranih haljinica u toplim nijansama popularne millennial pink do masivnih kaputa i bomber jakni u varijacijama autorskog printa i boja jasno zadovoljavaju potrebe tržište i, najbitnije, postaje oglednom kolekcijom koja nema roka trajanja.
Kako kaže dizajnerica: “Svaki print koji izlazi iz naše radione originalan je i svojstven baš toj kolekciji što znači kako ga ne ponavljamo s budućim kolekcijama. Vjerujemo u jednostavnost i prije svega unikatnost stila, stoga svojim kreacijama ne zagovaram trendovsko ponašanje i masovnu uniformiranost!”
Kronike, u ovom slučaju one pariške, pod kreativnim vodstvom fotografa Šime Eškinje, zahvaljujući dugogodišnjoj međusobnoj suradnji s Hippy Gardenom, prvi su vizuali kolekcije koji su nastali u modnoj metropoli Parizu dok je kolekcija još uvijek bila u nastajanju. Glavno lice kampanje je model Jelena Pejković, a za njen look zaslužni su Dario Šuta i Anne Charlotte. Osim fotografija, snimljen je i dinamičan video kroz razna kultna mjesta grada, a snimio ga je i uredio pariški studio Goncourt s asistenticom Duškom Durie.
Za drugi dio vizuala, nastalih u industrijskim prostorijama brenda, s modelima hrvatske agencije Relatum, kreativno vodstvo u cjelosti preuzela je Matea Rozina Nikšić, te sjajno ujedinila kolekciju u zaokruženu cjelinu igrajući se ponovno sve popularnijim polaroidima kao omiljenom formom generacije X.
Također, kreativni tim brenda neumorljivo radi na novim projektima, stoga su nam otkrili kako u narednih nekoliko mjeseci pripremaju nekoliko velikih projekata poput kolekcije u suradnji s jednim od najvećih hrvatskih umjetnika te kolekciju naočala za sezonu proljeće/ ljeto.