Danas je, više nego ikad, teško utvrditi razliku između muškog i ženskog odjela u dućanu. Čak i veliki dizajnerski brendovi, poput primjerice Guccija, prave sve manju razliku između onoga što se smatra ženskom ili muškom modom. Prema tome, logično je da će i naše omiljene high-street trgovine krenuti njihovim stopama i lansirati unisex kolekcija. Ovog mjeseca to je uradio i H&M, svojom novom Denim United linijom koja ruši modne barijere.
Kolekcija u prodaju stiže 23. ožujka, a nova linija će sadržavati sve super trendi traper komade: traperice, tunike, košulje, jakne,...A kako je i demonstrirao u lookbooku, ove komade mogu nositi svi. "Jako je prirodno za nas da lansiramo unisex kolekciju jer se moda stalno isprepliće i napreduje", kažu u H&M-u.
Doduše, ovo nije prva unisex kolekcija švedskog modnog brenda. Još 2015. godine u suradnji s pobjednikom Design Awarda, Ximonom Leejem, u prodaju su krenuli unisex komadi s potpisom H&M-a.