Nakon prve uspješne capsule kolekcije snimljene na ulicama Pariza, jedan od najpoznatijih hrvatskih modnih brendova, Hippy Garden, ponovno je oduševio novom, ovog puta ljetnom capsule kolekcijom “Pulse”.
Kako i samo ime upućuje, nova kolekcija pulsira bojama i uzorcima. Pomno promišljenim igranjem boja, istražujući paletu neutralnih, zemljanih tonova do izrazito žarkih boja u formi color-blocka, kolekcija odiše razigranim romantičnim duhom i prigušenim seksipilom.
Lajt motiv kolekcije je autorski print brenda primijenjen na različitim materijalima poput pamuka, viskoze pa čak i eko kože. Romantiče duge haljine na preklop s raskošnim volanima, ženstvene su i seksipilne, a jednostavna silueta omogućuje njihovu nosivost za svaku priliku. Kroz kolekciju se provlače bluze na preklop, tunike, culottes hlače u nekoliko varijacija te bomber jakne namijenjene ženama, ali i muškarcima. Također, nezaobilazni modni dodaci prisutni su u obliku mini torbica, laptop i ruksak torbi te prvog modela sunčanih naočala brenda koji će biti siguran hit među trendsetterima.
Prema riječima dizajnerice, kolekcija je namijenjena onima koji su odvažni i hrabri nositi žive boje, a svoju viziju rascvjetanog proljeća i uzavrelog ljeta odvela je korak dalje vizualima koji pobuđuju gotova sva osjetila.
“Obožavam boje i volim se poigrati sa raznim uzorcima. Naime, ovog puta print i kolekcija nisu inspirirani mjestom ili vremenom nego osjećajem koji u meni pobuđuju proljeće i ljeto.”- rekla je Vorkapić, a njena vizija poprimila je finalni oblik vibrantnim vizualima kampanje.
Zaštitno lice kampanje je Lea Tomić (Relatum model management), svježe lice na domaćoj modnoj sceni koja se odlično uklopila u kreativnu viziju fotografa Šime Eškinje kojem je ovo još jedna u nizu sjajnih kampanja za Hippy Garden. Cjelokupni željeni efekt vizuala zaokružen je raznobojnim perikama frizerskog salona Evelin te odlično odrađenim poslom vizažistice Sanje Agić.
Ovih dana kolekcija je i službeno predstavljena u showroom prostorijama Hippy Gardena i bila je namijenjena prvenstveno za odabranu publiku; dugogodišnje vjerne kupce brenda te razne domaće i inozemne buyere, po uzoru na svjetske trendove suvremenog poslovanja unutar modne industrije. Kako objašnjava dizajnerica, medijski praćena revija je sjajan kreativni dodatak svakoj novoj kolekciji, ali je zastarjeli koncept ukoliko ista ne nudi mogućnost interakcije s publikom te konačne kupnje iste. “Uspješnost dizajnera krije se u komercijalnom uspjehu brenda, njegovoj profitabilnost, a ne po broju naslovnica u časopisima, influencerima ili lajkovima. To je sve samo dodatni plus!”. Novu kolekciju moguće pronaći na već poznatoj adresi u Masarykovoj te na novoj online platformi brenda.