Donosimo vam virtualni svijet Romaina Kremera, kreativnog direktora španjolskog brenda obuće Camper koji nam u kampanji za jesen/zimu 2018 samouvjereno raspršuje maštu zamućujući liniju između apstraktnog i apsolutnog.
Camper kampanja za sezonu jesen/zima 2018 autentičan je izraz promatranja virtualnog iskustva i postavlja nam pitanja o budućnosti digitalne interakcije istovremeno pozivajući promatrače da postanu aktivni igrači koji kreću u svoju avanturu odabirom avatara s druge planete, od fantastičnih do onih postapokaliptičnih.
Ova se sezona sastoji od devet novih portreta u kombinaciji s izborom naprednih uniseks stilova iz kolekcije za sezonu jesen/zima 2018. Među debitantima u kolekciji su modeli Rolling i Pix,a se Halix i Brut svraćaju u dugo očekivanom zimskom izdanju. Model Thelma obradovat će sve dame za koje je avangardni trenutak neizostavan sastojak cipela s visokim potpeticama.
U fotogaleriji pogledajte 9 novih portreta.