Milanski tjedan mode podudario se s globalnim klimatskim štrajkom pa su se revije morale baviti pitanjima koja je zaokupila sve.
Kao dio industrije koja zagađuje, očekuje se da će se svaki modni brend boriti protiv krize okoliša i izvršiti svoj dio kako bi pomogao zajednici.
U nastavku pročitajte koje su bile najbolje revije MFW-a i koja je bila njihova poruka.
Gucci
Prije početka revija, Gucci je objavio ostaje potpuno neutralan po tome pitanju, a ta izjava je omogućila Alessandru Micheleu da odvoji svoje kreativno nadahnuće od razgovora o globalnom zagrijavanju.
Alessandro Michele otvorio je svoju reviju nizom „praznih“ vitrina kojima je želio ilustrirati način na koji moda pokušava ograničiti samoizražavanje. U prodajnoj kolekciji koja je uslijedila, Michele je značajno smanjio raskoš potpisa, stvorivši gotovo minimalan odnos prema Gucci-ju, što, naravno, uopće nije bilo minimalno. Bilo je manje stvari, ali je kolekcija bila jako bogata.
Prada
Miuccia Prada otvorio je tjedan suočavajući se s teškim temama. Također je izjavila: "S jedne strane, želimo spasiti planet, a ne konzumirati i ne trošiti, ali ljudi tada neće imati posla, neće imati novca i tada ćemo ponovo morati prodati više. To je gigantski politički problem kojim se svi moraju baviti na svoj način i vlastitim naporima. Nova kolekcija bila je u potpunosti pojednostavljena i s obiljem rafiniranih ukrasa i odisala je s mirnom, puritanskom, skupocjenom dražesnošću.
Odjeća je bila onakva kakvu biste željeli zauvijek zadržati, osnovna, mirna i kvalitetna. Radilo se o vraćanju jednostavnosti i poduzimanju malih koraka kako bi se smanjila kupnja trendovskih komada koji su nam u potpunosti nepotrebni, a povećavaju zagađenje.
Bottega Veneta
Zbog svih koktel elemenata, kolekcija ukorijenjena u subverziji, osjećala se poput izjave protiv konvencionalne ljepote. Od male smeđe haljine do krutog utilitarističkog trapera ili kožne, uniforme, jakne do riđasto crvenog ispucalog kožnog kaputa, svaki je komad u kolekciji tjerao na razmišljanje. Lee je kolekciji pristupio s gledišta "učvršćivanja ikona".
Versace
jedan od neizbježnih motiva na MFW-u bio je motiv džungle s kojim je Donatella Versace uz pomoć Jennifer Lopez napravila najveći impakt. J Lo je prošetala pistom noseći haljinu s printom džungle koju je nosila na dodjeli Grammyja 2000. godine i tako zatvorila show.
Versace je print haljine prenio na nekoliko novih komada kako bi vas natjerao da ponovno razmislite o požarima Amazone.
Fendi
U Fendi kolekciju našli su se botanički motivi , ali na trenutak su sve klimatske asocijacije bile zanemarene jer je ovo bila prva kolekcija koju je Silvia Venturini Fendi vodila sama, nakon smrti Karla Lagerfelda u veljači, za tvrtku koju su osnovali njeni djedovi i bake.
Silvia je pomagala da se Fendi osjeća pristupačnije, podnošljivije i sklonije suvremenoj ženi. Njezina se filozofija materijalizirala se u box suknjama, oversized jaknama, utilitarističkim kaputima i majicama koje su se činile jako autentičnim. Upravo ono što se trebalo dogoditi u Fendiju nakon odlaska Lagerfelda.