Modna revija zavodljivih i ženstvenih zečica

| Fashion |

Prošlog vikenda pred gostima Zagrebačkog velesajma, a u sklopu proslave 20 godina sajma Beauty and fitness, predstavljen je projekt FFFZ, revijom domaćeg modnog branda TARA.

Modne revije u Hrvatskoj, posebice unazad zadnjih desetak godina, postale su izuzetno popularan način zabave te je popis dizajnerskih imena koja trenutno izlažu svoje "kolekcije" na raznim događanjima ravan velikim svjetskim modnim velesilama. No situacija u stvarnosti, posebice što se samog poslovanja tiče, a moda bi prije svega to trebala i biti, više je nego poražavajuća.

Tek nekolicina imena i brendova može za sebe reći da posluje s uspjehom, a malo njih kako sa sigurnošću gledaju u budućnost. Ozbiljno bavljenje modom više je od prikazivanja kolekcije te za sobom nosi sate i sate u radionama, borbu s dostavom materijala, borbu s rokovima isporuke, troškovima i tako u nedogled. Glamurozna iz vana, moda je više nego težak kruh u stvarnosti, a trenutak medijske slave često bude zasjenjen susretom sa stvarnošću. Stoga nije čudo što su posjetitelji modnih revija u posljednje vrijeme uglavnom studenti, mlađa populacija koja se pretežno odijeva u tzv. high street brendove, a nastupaju redom neafirmirani dizajneri, pod nazivnikom mladih nada te dizajneri koji uživaju u medijskoj slavi, no još uvijek nemaju iza sebe uhodano poslovanje, a kolekcije su im često preslika trendova sa stranih pista. Poznatija imena, posebice ona nastala u posljednjih petnaestak godina, odustala su od revijalnih načina promocije ili pak organiziraju vlastite prezentacije za uži krug svojih klijenata. 

Iako ne previše poznat posjetiteljima modnih događanja, brand TARA unatoč nimalo blistavoj situaciji u domaćoj modi, postoji već nekoliko godina te je prisutan na prodajnim mjestima diljem Hrvatske. Veliko iskustvo Marije Fresl, diplomiranog konstruktora, koja je u modi deset godina te se bavila uslugom šivanja za većinu poznatih imena domaće mode, kao i za neka zvučna strana imena, ponukalo ju je da sama pokrene brand, koji će odgovoriti na potrebe domaće publike za kvalitetnim modnim proizvodom, te zadržati kvalitetu i financijsku dostupnost iste. U suradnji s Viktorom Dragom, kao kreativnim direktorom, svoj brand TARA predstavila je po prvi puta na prošlogodišnjem FASHION WEEKU ZAGREB.

Prezentacija kolekcije pred gostima priredbe Zagrebačkog velesajma, učinila se najbliže realnoj kojom se obraćamo ciljanoj publici, prije svega konzumentu našeg proizvoda. Lišena svakog očekivanog protokola, mnoštva lica koja "definiraju" domaću modnu scenu, a čija se vjerodostojnost gubi pri svakom ozbiljnijem poslovnom pristupu, na sceni bez realne modne kritike, promocija kolekcije branda TARA, u prvi plan stavlja upravo nosivost i domaći modni proizvod te njegovu konkurentnost u moru ponuđenih izbora. Naglasak na ono što se događa na pisti te kvaliteta predstavljanja i ponuđenog je ono na što je usmjerena sva pažnja promocije.

Ovoga puta, posjetitelji su imali priliku vidjeti dio kolekcije proljeće/ljeto 2018., te najavu kolekcije jesen/zima 2018. Stilistički spojene u jednu cjelinu, kolekcije govore o tendencijama u modi današnjice kada godišnja doba praktički nestaju, a kupci traže komade koji su nosivi na više načina i u promjenjivim vremenskim prilikama.

Individualizam u odabiru stila, vremenskim prilikama, životnim situacijama i dobne razlike, poslužile su kao odlična inspiracija te smo na pistu pozvali dvije legende domaće mode, Branku Habek i Zvončicu Vučković, čija je sjajna energija oduševila sve prisutne. No osim njih, pistom su šetale i Vedrana Linardić, Nives Vinčić, djevojke koje su također svoje karijere modela zapostavile u posljednjih nekoliko godina te aktualna Miss Universe i njene prethodnice koje nisu mogle odoljeti pozivu i nastupiti u društvu manekenskih legendi.

Brisanje dobnih granica i razlika također je dio strategije branda jer smatramo da je posljednjih nekoliko godina, posebice kroz medije, prisutna dominacija mode koja postoji samo za potrebe prezentacija tijekom tjedana mode, no ista ne dolazi do krajnjeg klijenta. Štoviše, ne dolazi ni do produkcije kolekcije na način koji to podrazumijeva ozbiljno bavljenje modom, gradacija u veličine i proizvodnja kolekcije u većem broju komada, za većinu su pripadnika domaće mode, tzv. dizajnera tek puki san. Klijentice koje žele konzumirati domaći modni proizvod, najčešće nisu revijalni broj 36, niti su sklone kupovati preko Instagrama ili Facebooka, a što je danas čest slučaj. Stoga je raspon konfekcijskih veličina, kao i broj modela u kolekciji, nešto što svakako govori o ozbiljnosti pristupa poslovanju.

Zavodljiva ženstvenost naglašena pokrivalima za glavu koja na trenutke podsjećaju na zečje uši, govore o ulozi žene u današnjem društvu, očekivanja spram nje da ostane žena, no paralelno bude i uspješna u karijeri, odgojiteljica i majka djeci te da po potrebi očara okolinu svojim stilom. Demonske zečice, inspirirane su filmom Maleficent, sjajnoj priči o dobru i zlu i načinu na koji tumačimo istinu na način koji odgovara našim sebičnim potrebama. Zato oblikujte svoje rogove na dopadljiv način, ali ih se ne ustručavajte upotrijebiti!

Robusni, ručno rađeni i unikatni nakit predstavljen kao dodatak modelima, dio je kolekcije TJ JEWELLERY, također domaćeg dizajnera.

Svojom kolekcijom, koja sadrži preko 80 artikala i pokriva većinu navedenih potreba, brand TARA/MONOCHROMATIC, uskoro kreće i na svoj put preko granica Hrvatske, na dogovorene sajmove i nastupe kojim će, nada se, proširiti krug svojih klijenata.

make up: Petra sever
kosa: Ivica Palinić
foto: Tomislav Valent