Modna kampanja za istoimenu kolekciju "Hvar 150" - Hvar dress code snimljena je u Hvaru povodom
obilježavanja 150 godina organiziranog turizma u gradu Hvaru.
Nova kolekcija Tonija Rica posvećena je Hvaru kao mondenom mjestu, nezaobilaznom odredištu bogatih i slavnih. Modni je to presjek kroz 50-e i 60-e godine prošlog stoljeća koji vjerno prikazuje modnu osviještenost Hvarana i njihovih gostiju.
"Prisjećanjem na vremena kada su stranci šetali sređeni po Hvaru i mamili uzdahe, nastala je moja modna vizija "Hvar dress coda" za budućnost" - kaže Rico i dodaje: "Odjeća je to za kulturne, modno osviještene pojedince rafiniranog stila. Modeliranjem retro krojeva, smjelim kombiniranjem uzoraka, materijala i boja, cilj mi je modernizirati siluetu te kreirati nosivu odjeću za nove generacije Hvarana i turista koji posjećuju Hvar. Elegantne haljine i košulje od najfinijih materijala koje slave ženstvenost namijenjene su stvarnim ženama. Kod muške kolekcije ostao sam dosljedan sebi, kombinirajući dandyjevsku klasiku i mornarski stil sa suvremenim elementima. Novitet je i dječja kolekcija koju sam kreirao po prvi put."
Nit vodilja kod nastajanja kampanje bile su mu stare crno bijele obiteljske fotografije. Rekonstruirajući neke događaje, želja mu je bila dobiti niz životnih fotografija nabijenih emocijom i nostalgijom za minulim vremenima.
Na pitanje tko je sve zaslužan za kampanju, Toni odgovara: "Hvar i Hvarani su moja neiscrpna životna inspiracija pa se nisam nimalo dvojio ni oko odabira ni mjesta ni modela. Pred objektivom su se tako izmjenjivali Hvarke i Hvarani te pokoji "furešt" dalmatinske krvi, a i sam sam se našao pred objektivom.
Angažman mlade fotografkinje Lorne Kijurko koja zna izvući emociju iz modela pokazao se kao pun pogodak. Za šminku i frizuru zaduženi su bili Irena Königsknecht i Marko Costantini, a nakit potpisuje hvarska dizajnerica nakita Kristina Novak."