Britansko vijeće mode objavilo je da će i House Of Holland i Autoportret prikazivati javne revije tijekom Londonskog tjedna mode.
Dizajneri će u nedjelju, 15. rujna, predstaviti svoje kolekcije za jesen / zimu 2019. tijekom tri različita vremenska termina.
Ovaj, novi, format donosi velike promjene za LFW, pomažući mu da postane pristupačniji široj javnosti, a dizajneri koji sudjeluju u javnim revijama mijenjat će se svake sezone.
Dok će trgovačka publika prisustvovati različitom rasporedu modnih revija i prezentacija tijekom pet dana, između 13. i 17. rujna, javnost će moći sudjelovati u iskustvu modnog tjedna na službenom čvorištu London Fashion Weeka. Ovo će uključivati revije s modnim pistama, kreativne instalacije, razgovore na panelima i još puno toga, što će širim masama pružiti ekskluzivni uvid u modnu industriju.
Dva dizajnera koja će započeti ovaj, novi, pokret svojim nastupima su House of Holland i Autoportret. Prvi vodi Henry Holland, a lansiran je 2008. te će, također, održati modnu reviju trgovinskim profesionalcima 14. rujna.
Autoportret suvremena je marka za žensku odjeću pokrenuta 2013. godine, a dizajnira luksuznu modu s pristupačnim cijenama. Njezin stil potpisuju ženstvene siluete koje su popularne kod slavnih osoba, uključujući Michelle Obamu, vojvotkinju od Sussexa, Beyoncé i Zendayu. Brend će, također, biti domaćin modne revije profesionalnim trgovcima u sklopu njujorškog tjedna mode 7. rujna.
Standardni ulaznice za London Fashion Week Hub mogu se kupiti po cijeni od 135 funti, a ulaznice za prednji red dostupne su po cijeni od 245 funti.