Kampanjom za novu kolekciju, koja će se ovih dana naći i u prodaji u Lei Lou trgovinama, Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u dizajneričinom opusu.
Kampanja je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, odnosno nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke. Taj je prostor, osim kao kulisa, svojim secesijskim interijerom poslužio i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju, ali i prikrivenu ekstravaganciju. Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.
Kampanja koju potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić, bajka je s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u nijednoj karijeri, pa ni u dizajnerskoj, ne može doći do cilja. Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove , tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu 'razbijenu' 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom. Svoju će punu afirmaciju tek doživjeti ovih dana dolaskom u Lei Lou trgovine u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu.