Nedavno uspješno predstavljena kolekcija La Violetera, s kojom dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila nedavni Ljubljana Fashion Week, dobila je novu kampanju u suradnji s NovAge Oriflameom.
Kolekcija je inspirirana istoimenim filmom španjolske filmske ikone Sarite Montiel te Madridom i španjolskim krojevima prve polovine 20. stoljeća, a kampanja je snimljena u Hrvatskom glazbenom zavodu, autentičnoj građevini s kraja devetnaestog stoljeća koja se pokazala idealnom kulisom za vizualizaciju priče jednog od najgledanijih filmova pedesetih godina prošlog stoljeća.
Sukladno inspiraciji, dizajnerica je birala boje, krojeve i materijale koji su obilježili film, a kampanja kroz objektiv dočarava pojedine scene kombinirajući različitu obradu fotografija.
Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium vune, kašmira, viskoze, svile, taft svile i makrame čipke te dio ručno rađenih materijala na koje dizajnerica stavlja naglasak od prvih kolekcija.
Naime, Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu i etičku proizvodnju te uključuju kapute, haljine, suknje, hlače, bluze, košulje i topove u različitim krojevima, a specifičnost ove kolekcije su ručno izrađeni remeni u upotrijebljenim materijalima.
Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua), a frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaštitno lica kolekcije je Petra Ugljarević (za Relatum Model Management).
Kolekciju su upotpunili modeli retro cipela UPcollection iz Mass Hrvatska, a styling je upotpunjen rupcima koji ponavljaju kultnu prodavačicu ljubičica.
Novu kolekciju možete potražiti na web i facebook stranici te Instagram profilu i u Loré studiju u Gundulićeva 29a, Zagreb.