Sve dok je jedan tjelesni oblik, u modnom svijetu, bio cjenjeniji od drugih žene su se okrenule odjeći za oblikovanje tijela.
Od usko upletenih korzeta u 19. stoljeća do korzeta za oblikovanje struka u 2010-im, žene su isprobavale sve načine kako vizualno smanjiti svoj obujam u nastojanju da postignu idealnu figuru.
Danas odjeća za oblikovanje tijela ne samo da ostaje popularna, nego njezina popularnost sve više raste.
Svi prodavači odjeće za oblikovanje tijela bilježe masovni porast u prodaji iste, a poznati Kim Kardashian West pokrenuli su vlastite brendove koji bilježe nevjerojatan uspjeh.
Iako Spanx, brand koji je prvi osmislio ovakav tip odjeće i dalje predvodi tržište, novi brendovi popunjavaju praznine na tržištu i iskorištavaju današnje vrijednosti koje se stalno mijenjaju.
Odjeća za oblikovanje tijela ne prodaje samo mogućnost savršeno oblikovane siluete tijela, već za prioritet ima udobnost i poboljšanje vlastitog oblika tijela.
Svrha odjeće za oblikovanje tijela više nije guranje svih u isti kalup, već pomoć u podizanju samopouzdanja svih onih koji se žele osjećati ugodnije u vlastitoj odjeći.
Cilj je svima pružiti osjećaj da mogu ući u trgovinu i isprobati te na posljetku kupiti odjevni komad koji će na njima izgledati izvanredno bez obzira na veličinu.
Nošenje odjeće za oblikovanje tijela zapravo je odabir vlastitog oblika tijela koji je trenutno poboljšan i zategnut, pojednostavljeno rečeno odjeća za oblikovanje tijela je pomoć kako biste se osjećali samopouzdano, sigurno i podržano.
Radi o udobnosti koja vam pruža potporu dok obavljate svakodnevne obveze.