Pod nazivom „Once upon a time“ kampanja kolekcije jesen/zima 2017./2018. gradi priču u duhu prošlog vremena.
Samozatajna muževnost uz dozu drame, uklopljena u bajkovite kulise rijeke Mrežnice, stil je koji podsjeća na minula vremena prinčeva iz bajki. Princ je to zavodnik, buntovnik, sanjar, poeta. Snažan pečat priči daje mistična djevojka koja kroz pomalo snene prizore budi nostalgiju.
Danas je moda podložna brzim mijenama a minimalizam je potpuno „isisao“ osobnost. Posežući za muškom klasikom, interpretirajući je na svoj način cilj mi je stvoriti nove bezvremenske komade. Intervenirajući bojom na materijale, baveći se likovnim istraživanjem klasičnih muških odjevnih komada te spajajući „nespojivo“, gradim modu za muškarca koji ostaje vjeran umjetnosti. Moda je to namijenjena suvremenim muškarcima, poklonicima originalnog i rafiniranog stila.
Gradnja budućnosti ukorijenjene u prošlosti, te ponovno otkrivanje modernosti donose iskonskog dandya novog doba.
''Kod stvaranja svojih kolekcija držim se temelja filozofije dandeya koji je Barbey d'Aurevill postavio spisom BRUMMEL ET LE DANDYSME. To je karizma jednog nutarnjeg promišljanja koja se odražava u savršenom obličju odjevanja, što nije ni manje ni više nego apsolutna usklađenost „lijepe duše“ i njenog odraza, dakle forme i sadržaja. Kvaliteta materijala i savršenstvo kroja uvijek su mi na prvom mjestu. Perfekcijom linija koje slijede tijelo izdvajajući prednosti i anulirajući nedostatke, želja mi je stvoriti nosive komade u kojima će se osoba osjećati udobno. Ne pristajući na modne diktate današnjice, pomno sam i ovoga puta birao modele i tim stručnjaka koji su sudjelovali u gradnji moje modne priče.'' izjavio je Toni Rico.
Zaštitna lica kampanje su Rozarija Lasić, akademski glumci Jure Radnić i Filip Vidović te model Ivan Srdar. Fotografiju potpisuje mladi snimatelj Matej Subotić student na ADU. Za kosu i make up bile su zadužene Irena Königsknecht, Ana Kuštre i Ena Čavlović iz salona „Do šminke i frizure za pol vure“.