Nikada nas nije bilo strah reći da Zara nudi trendy odjeću po prihvatljivim cijenama, no je li još uvijek tako?
Zara je high-street modni brend u kojem često kupujemo i kojega smo zavoljeli. Trendy komadi, kao da su upravo sišli s modnih revija svjetski poznatih dizajnera i ušetali u trgovine Zare te čudom završili na prodaji s cijenom koju si možemo priuštiti, glavne su karakteristike Zare. No, je li to još uvijek tako?
Sve češće u Zari pronalazimo odjeću i modne dodatke koje cijenom ne spadaju pod kategoriju cjenovno prihvatljivog brenda.
Možda jednostavno nismo navikli pronalaziti komade koji premašuju cijene čak i od 1000 kuna. Nova Studio kolekcija iz Zare obilježena je višim, pa skoro se usudimo reći i izrazito visokim cijenama.
Radi li se ovdje samo o izdvojenoj skupljoj kolekciji ili nam Zara sprema sasvim novu politiku poslovanja? Radi li se o ispipavanju tržišta ili samo proširenju asortimana? Uskoro ćemo saznati.