Ivan Dečak, miljenik mlade urbane publike te frontmen virovitičke rock grupe Vatra koja posljednjih godinu dana ne silazi s prvih mjesta domaćih glazbenih ljestvica, utjelovio je modernog i avangardnog muškarca u lokalnoj kampanji talijanskog brenda Antony Morato, snimljenoj u Hrvatskoj.
Kroz urbane vizure Zagreba, grada u koji se Ivan zaljubio još kao klinac, jedan od najbrže rastućih talijanskih fashion brendova za muškarce donosi priču o slobodi i kreativnosti pojedinca; priču o samosvjesnom muškarcu koji pridaje pozornost individualnom stilu odijevanja. Prepoznatljive stepenice sportskog centra Arena, užurbano tramvajsko stajalište na Savskom mostu, minimalističke linije Muzeja suvremene umjetnosti, retro restaurant RougeMarin te obrisi grada s krova hotela ARCOTEL Allegra, poslužili su kao kulisa zagrebačke razglednice nastale u sklopu kampanje „Places“ koja pokazuje kako su ulice najbolja modna pista.
Antony Morato kolekcija za jesen/ zimu 2015/16. donosi tri linije – Black, Gold i Silver. Čvrst, strog Black stil razigran je glossy i dragocjenim tkaninama, vedrim i jarkim boja, poput intenzivne crvene i zelene. Smoking jakne savršeno pristaju uz kožnate hlače, a sve s ciljem postizanja pročišćenog, New Classic looka. Gold linija, koja tradicionalno donosi casual odjevne kombinacije, podsjeća na buntovno vrijeme 60-ih godina prošlog stoljeća, kada su svjetla i flashevi paparazzi fotografa stvarali novu američku kulturu. Francuski novi val redefiniran je kroz denim outfite te ikonske komade poput jakni i prsluka. Posljednja odjevna linija, Silver, donosi jakne i veste proizvedene od obloženog i prošivenog najlona, zanimljive printeve te eksplozivne boje, poput narančaste i bluette nijanse.
Antony Morato kolekcija za jesen/ zimu 2015/16. dostupna je ekskluzivno u XYZ Jeans storeu, Arena Centar Zagreb te XYZ Premium Fashion Store, City Center one Split.