Farfetch , luksuzni internetski trgovac modnih marki, je ovog kolovoza najavio svoju drugu akviziciju streetweara , New Guards Group.
Ekskluzivni nositelj licenci za high-end brendove ulične odjeće, poput Off- Whitea i Heron Prestona, najnoviji posao opisao kao ulaganje u „marke budućnosti“.
Što definira marku budućnosti?
Brendovi budućnosti će, prema izvršnom direktoru Farfetcha, José Nevesu, imati tri temeljna elementa. Prvo i najvažnije, pristup moćnim influencerima koji su u stanju utjecati na digitalne kanale kako bi angažirao globalnu zajednicu. Drugo, dizajn, planiranje i proizvodnja u najboljoj klasi i treće, globalnu internetsku distribuciju izravno za kupce, upotpunjenu veleprodajnom prisutnošću u najprestižnijim fizičkim buticima.
U 2019. godini teško je zamisliti „kreativnog tvorca ukusa“ koji može iskoristiti digitalne kanale za angažiranje globalne zajednice kao bilo koga drugoga osim osobe poznate na društvenim mrežama. Doista, prihvaćanje modnih influencera, ranije poznatih kao blogera, polako je napravilo promjenu u luksuznoj modnoj industriji orijentiranoj na težnju slavnih i modnih urednika.
Malo tko si može priuštiti da neprestano zavrće očima na marketing putem društvenih medija kroz influencere i mikro-influencere koji sada grade velike poslove na temelju svoje popularnosti u društvu.
S mobilnom kupovinom, e-trgovinom putem Interneta i marketingom s influencerima koji su u stalnom porastu, društvena trgovina postaje sljedeći val maloprodaje. Štoviše, korištenje društvenih medija presudan je put do kupaca koji imaju oko 44 milijarde dolara kupovne moći .
Neke modne marke već su uspostavile partnerstvo s influencera kao središnji dio svog branda. Kao primjer možemo uzeti e-trgovinu Revolve, čija je prijava za IPO 2018. referencirala svoju mrežu utjecaja od 2500 ljudi i upotrijebila stvarnu riječ “influencer” 79 puta.
Influenceri utječu na zapažanje tvrtke u širokim masama, o njezinom sadašnjem uspjehu i o konkurentskoj prednosti u modi. Oni izravno diktiraju buduće planove i upozoravaju na potencijalne rizike s kojima se brend može suočiti.