Prošle je večeri H&M Studio predstavio svoju najnoviju modnu reviju u Parizu, kolekciju See now, Buy now S/S 2017., inspiriranu snagom ljubavi, gracioznosti, te snagom i strasti baleta, koja obuhvaća žensku i, po prvi put, mušku odjeću.
„Prenošenje mode izravno s modne piste u košaricu za kupovinu označava početak nove ere u modnoj industriji i cijenimo izravnu komunikaciju s kupcima koju nam omogućuje kolekcija See now, Buy now. Sve što nas približava našim kupcima i čini modu još dostupnijom jako je pozitivno,” tvrdi Pernilla Wohlfahrt, Glavni dizajner i kreativni direktor za H&M. Za potrebe ove revije, prostrani betonski interijer legendarnog Tennis Club de Paris-a, preoblikovan je u primamljiv i topao prostor koji odiše porukama ljubavi i zajedništva. Reviji su prisustvovali uzvanici kao što su Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy i Sasha Lane, koji su jednostavno upijali ovu atmosferu. Na modnoj pisti, kojom je prodefilirala čitava postava slavnih modela, poput Gigi i Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett i Luis Borges, ostvarena je ravnoteža između strogo krojenih linija i sportske odjeće – jednostavno krojenom vunom kombiniranom s finim pletivom, te voluminozna svila i prozračni najlon, dok su nabori i sjaj žarko ružičaste boje bili u kontrastu s monokromnim vjetrovkama i preoblikovanim sandalama za trekking. „Ovom kolekcijom želimo odaslati globalnu poruku ljubavi. Ima nekoliko artikala koji tu poruku stalno prenose iznova, poput telegrafske trake i kao stalan podsjetnik na ono što je stvarno bitno. Čini se da nam baš sada, više nego ikad, svima trebaju pozitivni osjećaji i misli u našim životima, kaže Pernilla Wohlfahrt. Preko 800 uzvanika je pratilo reviju – zajedno s publikom širom svijeta koja je pratila prijenos uživo na studio.hm.com i putem VR-a na H&M-ovom YouTube kanalu – uživalo u energičnom nastupu pjevača i tekstopisca The Weeknd-a koji osvaja glazbene top ljestvice, poznat po hitovima kao što su Starboy, Can’t Feel My Face i I Feel It Coming. U sklopu pariškog događanja postavljen je i interaktivni Pop-up Shop, dok su istovremeno kupci širom svijeta mogli kupovati artikle iz kolekcije na hm.com. Kolekcija će također biti dostupna od danas u Centru Cvjetni, Zagreb te u oko 180 odabranih trgovina širom svijeta. H&M Studio ključna je H&M-ova sezonska kolekcija koja ima svoj zaseban tim dizajnera. |