Trendovi su ponekad puni kontradikcija. Dok se trgovački lanci teškom mukom oslobađaju plastičnih vrećica u korist okoliša, modna industrije ih promovira kroz najnovije kolekcije.
Sve je započelo s brendom Vetements još 2017. godine, a sada su velike modne kuće poput Celine, Burberryja i Balenciage, usvojile i dodatno promoviraju ovaj trend. Umjesto ''pravih torbi, modeli sada hodaju modnim pistama s plastičnim vrećicama, gotovo identičnim onima koje koristimo za kupovinu.
Teško je povjerovati, ali u prošlosti smo vidjeli plastične vrećice kod brendova koji inače spadaju u grupu onih 'mirnijih' u smislu predlaganja novih trendova. Raf Simons je pokazao crvenu plastičnu torbu za Jil Sander još 2011. godine koja odgovarala izgledu trenutne Burberry kolekcije. Céline je predstavio neobičnu torbu u kolekciji proljeće/ljeto 2018. koja je sada i u trgovinama. I Balenciagin kreativni direktor Demna Gvasalia napravio je priču oko plastične torbe.
No pitanje je smatramo li ove torbe lijepima? Dizajnerske torbe koje ne izgledaju kao dizajnerske torbe novi su glavni hit modne industrije. Za ovu estetiku ili bolje da je nazovemo antiestetika, treba puno samopouzdanja i znanja u stiliziranju. Rijetko tko će na prvu pomisliti Burberry kada ugleda plastičnu vreću, već će prva pomisao biti gdje se otvorio novi supermarket?
U svakom slučaju, blogerice i predstavnice ulične mode već su usvojile ovaj trend, a prozirne plastične torbe bile su zastupljeni modni dodatak na modnom tjednu.
Ovaj trend uskoro će se 'spustiti' i u brzu modu, odnosno marke poput Zare, Manga i H&M-a. Tjedan mode zapečatio je ovaj trend kao nešto što ćemo viđati i u budućnosti, tako da vrijeme je da se mentalno pripremite i napravite prostor u svom ormaru za novu plastičnu torbu.