Privjesci za torbe izrađeni od ostatka kože, ogrlice izrađene od ostataka odjevnih predmeta i ručno napravljene igračke od neiskorištenog materijala pronađenog u radionicama postale su jedne od najtraženijih limited edition fashion komada.
Francuska luksuzna kuća Hermès odavno je sinonim za kvalitetu i sofisticiranost, a 2010. godine lansirala je svoju Petit h liniju, specijaliziranu za mala fashion djela, ograničenog izdanja.
Time je Hermès napravio rizičan korak, ali modni zaljubljenici brzo su dokazali da ciničari nisu u pravu. Odmah su zavoljeli ove preuređene proizvode i njihovu čudnu jedinstvenost.
Dok se svijet kreće u smjeru održivosti za svoj dugoročni opstanak,moto Petit h-a „Ne troši, ne želi“ odjekuje sada više nego ikad.
Od 22. studenog do 15. prosinca, Petit h izlaže svoje jedinstvene limited edition proizvode u Hermèsovoj trgovini Liat Towers kao dokaz da održivost i kreativnost mogu imati dobar poslovni smisao.
U Hermèsovom slučaju, održivost ima oblik torbice u obliku ponija, utega za papir u obliku gljiva, privjeska s likovima životinja i drugih predmeta koji privlače pažnju.
Kreativni direktor studija Godefroy de Virieu izjavio je: „Petit h govori o iskustvu i poštovanju materijala. Ovo nije marketinška strategija, već zdravorazumski odgovor na pitanje održivog razvoja i očuvanja izuzetnih materijala. Svi su materijali vrijedni, čak i oni koji se ne koriste. To je poput rada stolara koji pravi stol, a zatim koristi preostalo drvo za stvaranje drugih predmeta. ".
Petit h je prije svega laboratorij kreacija i eksperimentiranja u Hermèsu. Cilj Petit h je obogaćivanje baštine kuće, uzdizanje znanja kako u Francuskoj tako i u svijetu te stvaranje novih vrsta predmeta i namjena. "
Obrnuto stvaranje Petit h-a, uzimanjem neiskorištenih materijala i pretvaranjem istih u vrijednosne predmete primjer je svi modnim kućama da se i od ostataka može napraviti smisao.