Svi mi imamo taj dio našeg tijela koji nam se ne sviđa, kojeg pokušavamo sakriti i prikriti. Problematiku sve iskompleksiraniji ljudi uvidjeli su i veliki modni brendovi, a Diesel je s novom kampanjom oduševio.
Vrijeme je da se oslobodimo mentalnih barijera i ne dozvoljavamo nesavršenostima da preuzmu naše živote. Vrijeme je da ih prestanete gledati kao takve te da ih tretiramo baš kao i ostatak našeg tijela. Globalna kampanja Diesela 'Go with the Flaw' zagovara upravo navedeno. Živimo u svijetu stvarnosti u kojem ama baš nitko nije savršen.
Društvo konstantno zagovara savršenost, ali savršenost je dosadna i jednolična.
Ovo je priča o djevojci i mladiću koji se međusobno upoznaju i zaljube odmah nakon što se odlučili riješiti naočitijih nedostataka na svome tijelu plastičnom operacijom. Kratki film kojeg je režirao Francois Rousselet naglasak stavlja na dijete, odnosno činjenicu da će 'defekti' uvijek biti jači od bilo kojeg pokušaja da ih se sakrije. Stoga zašto ih ne bi prigrlili i u njima uživali i živjeli život baš onakvim kakav on i treba biti, savršeno nesavršen.