Diesel je predstavio kampanju posvećenu društvenim mrežama

| Fashion |

Diesel je predstavio novu proljetnu kampanju – Be a follower.

Imajući umu popularnost društvenih mreža i njihov utjecaj, Diesel ističe da pravu moć u moderno vrijeme nemaju Influenceri nego pratioci. Cilj kampanje nije suditi Influencerima nego iz drugog ugla proučiti fenomen društvenih mreža.

Diesel

Diesel krši pravila i lansira kampanju s pravim Influencerima koji na ironičan način ističu kliše koji se tiče „života“ na Instagramu.  

Diesel

Jennifer Grace, Kristen Crawley, blizanci Elias Riadi i Bloody Osiris, svjesni su svojih „preuveličanih“ digitalnih osobnosti i pristaju za potrebe kampanje snimiti videa „rugajući se“ svom „društvenom“ životu. Scene su neskladne i nespretne i prikazuju „neinfluencerski“ bezbrižan život u Diesel Denimu.

Diesel

Cilj kampanje je  istaknuti da bez obzira na veličinu vaše popularnosti na društvenim mrežama, pratioci su ti koji se najviše računaju.

BE A FOLLOWER - DIESEL SS19