U prostorima dramskog kazališta Gavella snimljena je kampanja za novu kolekciju Coquille bisernog nakita, inspirirana sentimentalnom pričom o Lunji i Mazi, Skitnici i Dami. U ulogu „skitnice“ izvrsno se uklopio najpoznatiji zagrebački mangup, Davor Gobac. Kampanja "The secret of pearls", kao i uvijek do sada, predstavlja nakit koji je prekrasan spoj tradicije, kvalitete i novih trendova.
Pored Gobca, koji se odlićno snašao glumeći nestašnog zavodnika, nakit su nosile dvije prekrasne i stvarne dame: Sanja Jukić, odvjetnica koja u slobodno vrijeme uživa u plesanju salse i djevojka koja nikada ne gubi tlo pod nogama te Magda Milas, ekonomistica koja u slobodno vrijeme profesionalno roni i vozi avione. Pogodit ćete, Magda je sanjar.
Upravo je ova karakterna različitost, i životna realnost, razlog zašto za modele nisu izabrana razvikana manekenska imena.
„Coquille nakitom želim izraziti izvornu profinjenost i ljepotu svake žene“, objašnjava dizajnerica i osnivačica branda Tena Vodopija. „Dama si zbog onoga što nosiš u sebi, a ne na sebi - a posebnim komadom nakita ta se ljepota ističe i zaokružuje. Dama je samosvjesna žena koja u sebi kultivira najbolje od života. Prava dama ne boji se svoje divlje i razigrane strane, a svaka žena u sebi nosi i skitnicu, tražiteljicu; ona riskira mudro, ljubi strasno, bira kvalitetno i živi svoju posebnost.
U svijetu u kojemu je sve manje bitna kvaliteta, a vladaju plastika i lažno blještavilo, Coquille želi objediniti tradiciju i trendove, stvarati kvalitetu te slaviti istinsku ljepotu. Biseri svojom jednostavnošću, kvalitetom i elegancijom stopljenima u moderan dizajn čine upravo to - naglašavaju damu u vama, svaki dan u svim prigodama!"
Coquille bisere možete pronaći na brojnim prodajnim mjestima, između ostalog u brojnim zagrebačkim hotelima, DBoxX concept storeu te na službenoj web stranici.