Burberry, jedan od najvećih modnih brendova ikad, za svoju novu „vidi, kupi“ kolekciju vraća nas u prošlost...
Glavne uloge u kampanji dodjeljene su modelima Jean Campbellu i Alexu Draguleleu te muzičaru Cavan McCarthyju, a cijelu kampanju je snimio najpoznati modni fotograf Mario Testino. Modeli u kampanji nose bluze s volanima i kapute visoka ovratnika. Naime, inspiracija za odjevne komade dolazi iz romana Orlando koji je napisala Virginia Woolf, a radnja mu je smještena u daleku 1928. godinu.
Za razliku od većinu jesenskih kampanja koje prikazuju odjeću već prezentiranu na modnoj pisti ranije te godine, ova kampanja otkrivena je prije prvog prikazivanja/nošenja, a koje je zakazano za 19. rujna na London Fashion Weeku. Kolekcija, koja je inspirirana upravo Londonom nazvana je „September“ (na hrvatskom „rujan“), a najbolje od svega je to što će biti dostupna u web shopovima i dućanima diljem svijeta već samo dan nakon revije. Fanovi brenda bit će uzbuđeni jer će kolekcija izbaciti i novu „IT“ torbicu pod nazivom „The Bridle“, a torbicu će navodno moći nositi oba spola.