#beHUMAN – vrijeme je za promjenu

| Fashion |

Novi projekt Saše Maksimiljanović i Šime Eškinje poziva nas da se osvijestimo i potrudimo se biti bolji ljudi.

Situacija u kojoj se svi nalazimo ovih dana teška je i zabrinjavajuća, ali nam je dala vrijeme da stanemo i razmislimo o svemu i, nadajmo se, postanemo bolji ljudi. Vrijeme je za promjenu, postanimo humani, početni je moto novog projekta HUMAN dizajnerice Saše Maksimiljanović i fotografa Šime Eškinje.

Šime Eškinja

Nakon potresa u Zagrebu, Saša Maksimiljanović, kao i mnogi dizajneri, ostala je bez osnovnih sredstava za rad, ali joj to nije oduzelo kreativnosti i želju za stvaranjem. U trenutku kad dućani ne rade, zajedno sa suradnikom i prijateljem, cijenjenim modnim fotografom Šimom Eškinjom, odlučila je pokrenuti novi trend i podsjetiti ljude na jedino važno u životu – da budu humani, te ih potaknuti da postanu bolji ljudi. BeHUMAN osnovni je moto projekta pokrenutog i nastalog u izolaciji i kao posljedica potresa koji je pogodio Zagreb, a koji će za početak egzistirati na društvenim mrežama i putem online kanala.

Prvi komadi koje predstavljaju su ogrlica koja nosi poruku #beHUMAN te muške i ženske majice, a u budućnosti će natpisi zaživjeti i na drugim odjevnim predmetima i dodacima. Neke od poruka koje brend širi su „Time for a change.. be human“, „Show someone you care.. be human“, „Give somebody hope.. be human“, „Believe in people.. be human“, „Don't be afraid to say I love you.. be human“, a objavljuju ih dnevno na novom Instagram profilu koji su pokrenuli sa željom da ljudi počnu provoditi te poruke u djelo.

Saša Maksimiljanović

„Iza brenda stoji jedna puno dublja priča i želja nam je da u budućnosti beHUMAN bude prepoznat kao svojevrsna inicijativa pojedinaca da pozitivno utječu jedni na druge, poštuju i prihvaćaju različitosti i da si ljudi međusobno sve više pomažu i šire tu energiju humanosti po svijetu“, objašnjava Šime Eškinja.
Saši i Šimi veliku su podršku pružili kolege, prijatelji i suradnici pa su prva lica koja predstavljaju HUMAN dizajneri Daniel Wahlberg, švedskog brenda Army of Me, Morana Krklec, Mo design, Tadija Glasnović, Chypka, make up artistica Ela Milković, te uz Sašu Maksimiljanović i Šimu Eškinju, PR managerice Martina Matušin i Jasmina Kapetanović. Budite i vi dio priče, popratite Instagram profil @human_is_my_philosophy i širite dalje poruke kako bi jedni drugima ukazali na sitnice koje život znače. „Sve ovo će jednoga dana proći, ali iz toga moramo nešto naučiti, moramo izaći hrabriji i snažniji, ali i bolji ljudi“, naglašava Saša Maksimiljanović