
Poznati online modni gigant ASOS predstavio je novi ženski modni brend Arrange, koji donosi sofisticirane i elegantne komade odjeće s naglaskom na premium kvaliteti. Nova kolekcija, lansirana 3. ožujka, ekskluzivno je dostupna na ASOS-ovoj web stranici i predstavlja kombinaciju bezvremenskih haljina i osnovnih komada odjeće s modernim twistom.
Ekskluzivni premium brend
Arrange je osmišljen kao premium podbrend ASOS-a, namijenjen kupcima koji traže visoku kvalitetu i pažljivo izrađene odjevne komade. Cijene se kreću od 33 do 450 eura, dok su veličine dostupne u rasponu od 0 do 26 (UK 4-30), čime se naglašava inkluzivnost brenda. Nova linija pridružuje se ostalim brendovima unutar ASOS-ove ponude, uključujući Collusion, Miss Selfridge i Reclaimed Vintage. Ovim lansiranjem ASOS ulazi u natjecanje s drugim poznatim brendovima kao što su H&M, Uniqlo i Target, koji također nude premium kolekcije za modne entuzijaste.

Posebna pažnja detaljima i kvaliteti
Brend vodi Vanessa Spence, koja je nedavno promovirana na poziciju izvršne potpredsjednice za brend i kreativni razvoj u ASOS-u. Prema njenim riječima, Arrange je rezultat strasti dizajnerskog tima prema vrhunskoj modi i sofisticiranosti. "Izuzetno smo uzbuđeni što možemo biti ekskluzivni partner za lansiranje Arrange, čime nastavljamo našu predanost pružanju najboljih modnih opcija našim kupcima. Strast dizajnera za ovaj premium brend jasno se očituje u razini detalja i izrade kolekcije", istaknula je Spence.

Kolekcija i ključni komadi
Arrange donosi pažljivo osmišljenu kolekciju s komadima izrađenim od vrhunskih materijala, uz naglasak na ručno oslikanim printovima, statement komadima, hrabrim bojama i inovativnim krojevima. Sve haljine i odjevni komadi pažljivo su krojeni "in-house", koristeći premium tkanine i specijalne dizajnerske tehnike, poput oversized ukrasa, eksperimentalnih silueta i ručno izrađenih detalja.

Tim i vizija brenda
Iza Arrange-a stoji stručni tim od 10 članova, koji pokrivaju područja dizajna, nabave, merchandisinga i tehnologije izrade odjeće. Tim uključuje specijaliste za ukrašavanje, printove i vrhunske krojače koji donose jedinstvenu estetiku brendu.

Brend planira sezonska lansiranja kolekcija s posebnim naglaskom na trendovima i it komadima. Za kolekciju jesen/zima 2025. očekuje se tamnija paleta boja, uključujući nijanse čokolade, bordo i maslinaste, kombinirane sa žutim buttermilk tonovima. Naglasak će biti na precizno krojenim odjevnim komadima s elegantnim elementima poput šal ovratnika, voluminoznih krojeva i spoja ženstvenih i sportskih detalja. Dodatno, u planu je i blagdanska kolekcija s bogatim ukrasima, ručno oslikanim printovima i profinjenim odijelima, što će omogućiti kupcima da pronađu idealne outfite za svečane prilike.

ASOS-ova strategija širenja
Lansiranjem Arrange-a, ASOS nastavlja svoju strategiju diversifikacije i proširenja ponude. Unatoč izazovima u poslovanju, uključujući pad prodaje u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu tijekom prošle godine, kompanija se usmjerava na privlačenje premium kupaca i širenje dobavljačke mreže. Arrange će se prodavati ekskluzivno na ASOS-ovoj web stranici, a brend planira proširenje i na veleprodajne partnere, čime će povećati svoju globalnu prisutnost.
Ovaj novi modni pothvat pokazuje kako ASOS nastavlja evoluirati i prilagođavati se tržištu, nudeći kupcima inovativne i kvalitetne modne opcije.