Aleksandra Dojčinović je, prije nekoliko dana, otvorila butik u centru Züricha te je tako postala jedina domaća dizajnerica koja ima vlastite trgovine u čak dvije svjetske zemlje, Njemačkoj i od sada Švicarskoj.
Lei Lou butik smjestio se u strogom centru Züricha uz bok trgovinama svjetskih dizajnera, na vrlo prometnoj i popularnoj shopping ulici. Zato ne čudi činjenica da su otvorenju prisustvovale brojne utjecajne domaće modne novinarke i urednice, kao i lokalne popularne influencerice, koje nisu propustile podnijeti izvještaj o događaju na svojim društvenim mrežama.
Osim influencerica Lene Terlutter, Michele Krüsi, Marie Flames, DJ Tanje La Croix i Božene Lazarević, među stotinjak posebno izabranih uzvanika pronašli su se i brojni popularni Hrvati koji žive u Zürichu, a otvorenje nisu propustili ni hrvatska veleposlanica u Švicarskoj Andrea Bekić, kao ni Slobodan Mikac, generalni konzul Hrvatske u Švicarskoj sa suprugom Kristinom.
Dan prije službenog otvorenja, Aleksandra je na brunchu, koji je organizirala za tamošnje modne znalce, pobrala brojne pozitivne kritike, a najviše su je dirnule one modnih novinarki koje su konstatirale kako ovaj hrvatski brand svojim dizajnom i kvalitetom izrade, kao i činjenicom da je tu još uvijek riječ o ručnom radu, bez problema može parirati poznatim, svjetskim, luksuznim, modnim kućama.
Aleksandra je izjavila: „Dućan u Zürichu došao je kao nekakav logičan slijed mojih višegodišnjih uspješnih suradnji s tamošnjim modnim časopisima, kako s onima za njemačko govorno područje, tako i s onima za francusko, a iz tih malih projekata rodila su se lijepa poznanstva, od kojih su neka do danas prerasla u prava prijateljstva. Moj tim i ja smo se, čim smo krenuli u realizaciju ovog projekta, osjetili dobrodošli u Zürichu i uživali smo u svakom trenutku priprema u ovom prekrasnom gradu. Činjenica da su nas tako toplo primili, i kao poslovne ljude i kao kreativce, za mene je najveće moguće priznanje i drago mi je da je jedna hrvatska priča naišla na tako plodno tlo tamo gdje se za nas, budimo realni, u poslovnom smislu još uvijek premalo zna“.
Dizajnerica je nadodala kako se nada da će svojim primjerom pokrenuti pozitivan trend sličnih priča i da će se i izvorna hrvatska kvaliteta i dizajn drugih od sada češće nalaziti na inozemnim policama, baš kao što je to nekada bilo, onda kada smo bili nadaleko poznati po svojim kvalitetnim i unikatnim proizvodima.