Zašto pišem za Wall

Toliko sam se puta zapitala zašto većina čitatelja uživa čitajući tekstove o prevarama, razvodima, ljubavnim aferama začinjenih hrpom popratnih, iskonstruiranih neistina, poluistina i poluinformacija iako se u stvarnosti nalazi vrlo malo točnoga u većini takvih tekstova napisanih u bombastičnom stilu opremljenih pokojom "vrućom" fotografijom i uz vrlo pikantan naslov.

Zabavna Appleova kampanja za IPhonov Siri

Nakon što je Apple uveo svoju novu verziju IPhona, IPhone 4s mnogi su imajući na umu slabe performanse njihovog Voice Controla bili skeptični prema njihovom novom programu za upravljanje glasom, Siri. Upravo zato, napravili su odličan potez štosu krenuli u kampanju koja naglašava upravo taj program i njegove funkcionalnosti, a još bolji što su za svog ambasadora angažirali Samuel L.Jacksona. Samuel, u ovoj zabavnoj reklami razgovara sa svojim mobitelom koji igra ulogu njegovog osobnog asistenta. Iako na prvu zvuči kao neobičan koncept, vrlo lako bi se naviknuli na svog osobnog asistenta kojeg nosimo u džepu.

Virtualno prikazivanje omota

Dizajneri diljem svijeta vrlo su sretni zbog Virtual Intelligent Projectora. U čemu je kvaka? Ovaj briljantan koncept olakšava posao dizajnerima raznih omota, etiketa i pakiranja. Nakon sati i sati provedenih u kreiranju omota, prije konačnog odobrenja dizajneri su morali raditi stvarne uzorke kako bi uživo vidjeli kako izgleda njihova ideja. Zahvaljujući VIP-u taj korak više im nije potreban. Zaposlenici kreativnih agencija konačno će moći odahnuti i zaboraviti one trenutke izrade uzoraka i kontaktiranja tiskara i raznih poddobavljača u kasne noćne sate. VIP projicira dizajn na prozirno staklo, plastiku i prazne kutije i tako odmah daje dizajneru do znanja kako bi njegova kreacija izgledala u tri dimenzije. Ovaj proizvod ne samo da će olakšati posao brojnim dizajnerima i marketinški stručnjacima nego je i ekološki prihvatljiviji jer ne stvara smeće.

Cipele kao pokazatelj pozicije i moći

Cipele su oduvijek zauzimale važan, ako ne i najvažniji dio u ženskoj garderobi. Predmet su mnogih razgovora i rasprava, ali i ljubomornih pogleda. Malo je žena koje neće osjetiti zavist kad ugledaju crveni, žuti ili plavi potplat na drugoj nozi, jer uglavnom označavaju visoku cijenu i dizajnersku izvedbu. Međutim, pokazuje se kako ovo pravilo ne vrijedi samo za žene. I muškarci sve više vremena i novaca posvećuju svome izgledu.

Menadžeri na višim pozicijama nose Ferragamo cipele

Timeline donosi napredak stranicama brendova

Istraživanje pod nazivom Simply Measured donosi sjajne informacije za brendove koji su na Facebooku među prvima prešli na novi Timeline. Iako treba naglasiti da su rezultati mjereni na samo 15 stranica brendova, impresivna je brojka od 46% većeg angažiranja fanova. Rezultati prate 15 FB stranica brendova mjesec prije i mjesec poslije uvođenja Timelinea za brendove.