Iako nam se zbog vremenske prognoze zadnjih par dana čini kao da se približavamo jeseni umjesto proljeću, vrijeme je za proljetno čišćenje! Ovoga puta nećemo brisati prašinu i ličiti zidove, nego čistimo toaletne torbice od jakih, pomalo zagušljivih zimskih parfema.
U svakodnevnom životu stolice ne nose obilježlja rock&rolla, međutim kad ih dizajnira Lenny Kravitz za Kartell i to u suradnji sa Philippe Starckom, sve je moguće. Dojučerašnji nositelj industrijskih standarda tvrtka Kartell predstavila je svoju CARTELL GOES ROCK kolekciju, koju su dizajnirali Lenny Kravitz i Philippe Starck, a temelji se na Starckom kultnom dizajnu Mademoiselle stolice. Napravljene su od zaista egzotičnih materijala, poput krzna i kože pitona.
Carol Lim i Humberto Leo, fashionistima poznatiji kao vlasnici popularnog multibrand storea u New Yorku ''Opening Ceremony'', nedavno su postali kreativni direktori modne kuće Kenzo, koja je poznata kao jedna od rijetkih japanskih modnih kuća koja je otvorila trgovinu u Parizu 1970-ih . Kao novi kreativni glasovi ovog branda, Lim i Leo su odlučiti pomaknuti granice visoke mode, uključujući komade odjeće/obuće koji su inače povezani s gradskim ulicama . Prvi takav izlet je nova kolekcija za proljeće/ljeto koja povezuje Kenzo sa hrabrim Vans Era tenisicama koje su pune grafičkih detalja kao i popularnog colorblockinga u crveno/zelenoj i plavo/bijeloj boji. Još nije objavljen datum izlaska ovih zasigurno isčekivanih tenisica, ali očekujemo više informacija o prodaji uskoro.
Svake godine američki časopis Time objavljuje razne liste, pa tako i onu 100 najutjecajnijih ljudi godine. Na popisu su nađu razni ljudi iz najrazličitijih duštvenih sfera, od političara i poslovnjaka do pop zvijezdi i glumaca. Prošle godine Tom Ford je bio jedina osoba iz svijeta mode na popisu, a ove godine je stanje puno bolje.
Kada me dugogodišnja prijateljica i jedna od najpoštenijih suradnica koje poznajem (inače osoba usko povezana uz Wall.hr) ushićeno nazvala sa željom da počnem objavljivati kolumnu koju upravo čitate, nisam se dvoumio. Ponajprije, njen entuzijazam i jasnoća ideja su poput melema u vrijeme kada svi nešto zatvaraju, gase ili nastoje srezati na minimum definiran samo najnužnijim. Osim toga, mnogo puta sam se osjetio pozvanim pojašnjavati što je to luksuz, pojam najčešće površno – i sasvim pogrešno – povezan sa razbacivanjem velikim, zvučnim imenima svjetski poznatih brandova. Nažalost, poznajem i previše ljudi kojima je name dropping jedina kardio vježba koju poznaju, a nabrajanje brandova za koje znaju potvrda uspjeha, statusa i vlastite posebnosti. Potpisujem da upravo oni najmanje imaju pojma što je to luksuz jer je on, za razliku od statusnih simbola, nematarijalan. Luksuz je ideja, pristup i uvjerenje. Koliko god tražio neku drugu definiciju, ne nalazim bolju od one koju sam i prije manje od pola godine napisao u uvodniku specijalnog priloga tjedniku Aktual za koji redovito pišem. Luksuz je, dakle, najbolje definirala Coco Chanel rekavši da on počinje tamo gdje prestaje nužnost, te da luksuz – unatoč uvriježenom mišljenju – nije suprotnost siromaštvu nego vulgarnosti. Potpisujem!