Makeup je jako moćan alat - dobar korektor može učiniti čuda na vašem umornom licu, a paleta za konturiranje stvoriti jagodice na mjestima gdje ih inače nema. Ali makeup vas neće transformirati samo fizički, kako se čini, ima i određenu moć na percepciju koje drugi ljudi imaju o nama.
Istraživanje Harvardskih psihologa pokazalo je kako makeup, točnije ruž za usne, itekako utječe na mišljenje koje ljudi imaju o našoj osobnosti. Istraživači su testirali 4 različite nijanse (crvenu, nude, rozu i ljubičastu) te došli do zaključka kako svaka od ovih nijansa nosi jedinstvene crte osobnosti.
Rezultat? Neutralne nijanse znače samopouzdanje, crveni ruž zrači kreativnošću, roze nijanse govore da ste društveni, a nositeljice ljubičastih tonova percipiramo neovisnima. U prijevodu: koju god od ovih nijansa odaberete, nećete pogriješiti! Napokon, još jedan opravdan razlog za našu opsjednutost ruževima...
Tražite nijansu kojom ćete zračiti samopouzdanjem ili kreativnošću? Imamo za vas par ideja...