Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?

| Tech |

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
Prilagodite društvene mreže svom poslu

Kaže se kako je uz svaki posao dobro pokrenuti i nekoliko društvenih mreža kako bi se posao popularizirao. Međutim, ako nemate community managera, održavanje višestrukih društvenih mreža može biti velik i teško izvediv problem.

Da bismo vam olakšali brigu o društvenim mrežama, donosimo vam popis najboljih društvenih mreža za posao, ali s dodatnim podjelama kako biste svoj posao na Internetu mogli personalizirati i odabrati baš onu društvenu mrežu koja sasvim odgovara vama.

1) Twitter - Ova društvena mreža preporučuje se apsolutno svima. Na njoj je bitno komunicirati i tako se spajati s brendovima i publikom, a preporučuje se imati višestruke objave tijekom dana. Twitter se smatra jednom od bitnijih poslovnih društvenih mreža koja broji mnoge korisnike. Da bi vam se olakšao rad na Twitteru koristite Buffer - pomoću njega možete unaprijed postaviti svoje tweetove i organizirati njihov raspored objavljivanja.

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
Twitter

2) Instagram - Popularna društvena mreža koja komunicira putem fotografija idealna je za osobe koje se bave hranom, luksuznim proizvodima, modom i osobama, no nemojte objavljivati fotografiju više od jednom dnevno. Instagram omogućuje korisniku da se vizualno (na najefektniji način) približi klijentu, a posebnu pozornost mora se staviti na hashtagove. Hashtagovi pozivaju određenu publiku, a vi, naravno, želite stvoriti community od svoje target publike. Prednost Instagrama je što se odmah može podijeliti na nekoliko drugih društvenih mreža, a Followgram će vam najbolje izlistati sve vaše Instagram statistike.

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
Instagram

3) LinkedIn - Ovo je mreža namijenjena davanju i traženju posla, uz opciju prezentacije brenda i vlastitog poslovnog razvoja. Na LinkedInu je važno održavati profil svježim, a preporučuje se objavljivanje otprilike dva do četiri puta tjedno. Na LinkedInu objavite da tražite posao, da tražite pripravnike ili da zapošljavate te pritom obratite pažnju na statistike. Njih možete detaljno pregledati na samom LinkedInu.

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
LinkedIn

4) Facebook - Najpopularnija društvena mreža je također izvrstan poslovni izbor. Pomoću likeova i shareova možete se zaista raširiti na sve dijelove svijeta, a količina P.R.-a kojeg možete dati vašoj firmi (uz tekst, video, fotografije, ankete, oglase...) je neprocjenjiv. Međutim, ni na Facebook ne treba stavljati previše sadržaja dnevno - jednom do dvaput dnevno će biti sasvim dovoljno. Moramo vas upozoriti i da pazite na izgled vaše Facebook stranice, ona ne smije izgledati kao velika reklama već morate napraviti kvalitetan community. To znači da ćete morati atipičnim objavama ponekad rasterećivati vaše poslovne objave, primjerice pokretanjem konverzacije s klijentima ili objavom pjesme. Za Facebook se preporučuje koristiti Bitly; On ne samo da skraćuje vaše linkove, već vam donosi i pune statistike oko toga koliko je vaš link bio uspješan.

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
Facebook

5) Google+ - Ova mreža nije toliko popularna u široj javnosti, ali je poslovno isplativa. Preporučuje se pokrenuti ako već imate neke društvene mreže, ako se bavite poslom vezanim za Internet ili bloganjem. Google+ je jednostavan poput Facebooka, ali puno profesionalniji od njega, a hashtagovi imaju vrlo veliku vrijednost i širok doseg. Preporučuje se objavljivanje jednom do dvaput na dan, a Google Authorship se preporučuje za bolje praćenje svega vezanog za Google.

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
Google+

6) YouTube - Video društvena mreža je idealna za korisnike koji imaju video sadržaje i reklame, i za sve koji dijele savjete ili su eksperti u pojedinim područjima. Sugerira se objavljivanje jednom do dvaput tjedno, ali video ne bi smio biti duži od 1.5 minute. Google izvrsno reagira na YouTube videe što znači da morate obratiti pažnju na imenovanje videa, kao i na opise i detalje o vašoj firmi, jer to će ljudi zasigurno provjeravati. Preko Subscription widgeta možete pribaviti već broj pratitelja.

Koja društvena mreža je najbolja za vaš posao?
YouTube