![](https://wall.hr/cdn/uploads/850x/2020/02/106d14bd/hhuda.jpg)
Huda Kattan oblikuje svijet ljepote već više od deset godina.
Svoje beauty putovanje započela je stvaranjem svog popularnog bloga - 'Huda Beauty', na kojemu je dijelila savjete o šminkanju i tutorijale. Od tada je izgradila aktivni popis slavnih klijenata koji uključuju Kim Kardashian-West, Evu Longoria i Nicole Richie.
Njezina kozmetička tvrtka, Huda Beauty, vrijedna je milijardu dolara, a s radom je započela 2013. godine te se sada može pohvaliti s 41,1 milijuna pratitelja na Instagramu.
Kada je Huda početkom ove godine najavila svoj sljedeći pothvat u svijetu ljepote, sve je imalo smisla.
Naime, Huda je objavila da na tržište izbacuje svoj prvi skincare proizvod koji se bazira na pomoć problematičnoj koži s aknama i vitalnom sastojku u njezinom životu- ananasu.
Kattan je pronašao spas za vlastitu kožu pronašla u vitalnom sastojku ananasa, bromelainu.
"Znala sam da je bromelain koji se nalazi u ananasu jedna od najboljih stvari za upalu", rekla je te je nadodala kako se vide instantni rezultati.
U početku je Kattan ananas počela uključivati u svoju prehranu kako bi se borila protiv upala, ali brzo ga je odlučila u svoju beauty rutinu.
Ono što je započelo kao DIY maska od ananasa sada je se pretvorilo u prvi proizvod u njezinoj novoj liniji za njegu kože, Yo Glow Enzyme Scrub piling za lice.
Yo Glow je piling šlag, koji kombinira bromelain s AHA, BHA i celulozom (ekološki prihvatljiva alternativa mikro-perlama), koji kemijski i fizički eksfolira, smanjuje tamne mrlje i posvjetljuje ton kože.
Kattan je ovime poslala jasnu poruku, izjavivši; "Želimo vam dati alate kako biste se osjećali stvarno lijepo. Želimo vam dati alate kako biste se osjećali lijepo kad skinete sve.".