Smijete li koristiti skincare proizvode namijenjene drugom spolu?

| Beauty |

Instagram/@mariefeandjakesnow

Većina odjela za njegu kože obojena je po spolu.

 

Od boje ambalaže do naziva proizvoda, beauty industrija napravila je nekoliko prilično zabavnih generalizacija o tome što muškarci i žene žele od svoje ljepote. Žene općenito dobivaju svijetle, šarene, često ružičaste proizvode s mekšim imenima, a ako se okrenite na drugu stranu prolaza vidjet ćete čitav niz proizvoda crno-plave boje s podebljanim slovima namijenjene muškarcima.

Kad pričamo o njezi kože, trebali bismo napomenuti da je koža je koža te da bismo svi mogli uštedjeti puno novca jednostavnim učenjem dijeljenja.

Dakle, kada je riječ o proizvodima za njegu kože, bismo li trebali držati skincare proizvode podijeljene?

Za početak, muška i ženska koža sastavljena je malo drugačije, što znači da ima smisla da se kozmetički proizvodi bave različitim problemima. Svakodnevno brijanje znači da je muška koža osjetljivija na urasle dlake i iritaciju od opekotina. A zbog testosterona, muška je koža oko 25 posto gušća s više sebuma i folikula dlake. Žene, s druge strane, trebaju više testosterona koji kožu drži čvrstom i punom kolagena. Ženska koža je tanja i brže gubi vlagu.

Jesu li biološke razlike dovoljno značajne za odvojeno tržište dvaju spolova?

Iako postoje neke razlike, ne postoji dovoljno razlika između muškaraca i žena da bi ih razvrstavali u različite sektore. Dakako, muškarci se, uglavnom, manje vole posvetiti složenoj kozmetičkoj rutini, dok žene češće nanose razne vrste seruma i krema koje se bave različitim pitanjima.

S marketinškog stajališta, proizvodi za muškarce su „drugačiji“ u tome što nisu bespotrebni i jednostavni. Ali, muškarci sve više počinju obraćati pažnju na njegu kože te njihova briga o koži eksponencijalno raste jer sve više marki izlazi s ciljanim marketingom.

Isti principi njege kože vrijede i za muškarce i za žene. Muška koža nije manje osjetljiva ili manje sklona starenju i raku kože u usporedbi sa ženskom. Potrebe za njegom kože iste su za oba spola.

Popis sastojaka u muškim i ženskim skincare proizvodima gotovo je identičan, osim što ženski proizvodi sadrže više ulja, sastojaka protiv starenja i dodanih mirisa.

Mnogi brendovi počinju izlaziti s elegantnim pakiranjem i neutralnom paletom boja koja je nesumnjivo uniseks te time stavljaju veći fokus na stvarne formulacije za njegu kože, a ne na razdvajanje spolova. Proizvodi bi trebali biti hiperspecijalizirani za određena pitanja, a ne za spol kojem osoba pripada.

U osnovi, njega kože je njega kože. Iako se muška i ženska koža malo razlikuju jedna od druge, svačija je koža ionako jedinstvena. Masnoća, suhoća, oštećenja i akne utječu na ljude svih rasa i spolova. Nema razloga da itko ne može koristiti bilo koji proizvod ako on zadovoljava potrebe za njima.

Ne biste trebali dopustiti da marketinške norme definiraju vas ili vašu kupnju skincare proizvoda. Vi sami bi trebali birati što kupujete prema onome što volite i za čime imate potrebu.