![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/c15bad73/efb90c50738e687466778b292fdc41d9.jpg)
Pravi povijesni trenutak za sve ljubitelje beauty proizvoda i kozmetike.
Moschino je u suradnji sa Sephorom pokrenuo i objavio svoju prvu beauty kolekciju koja će sadržavati dekorativnu kozmetiku. Prije ove objave koja nas je razveselila, brend Moschino koji je pod vodstvom kreativnog direktora Jeremyja Schotta, u svojoj ponudi je imao samo mirise koji su se uvijek izdvajali zanimljivim i specifičnim izgledom pakiranja od drugim brendova.
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/81f19431/1ef0970a3c3009ccb441f01bc10a0594.jpg)
Moschino je poznat po kreativnosti, dovoljno je da se prisjetimo primjera plišanog medvjedića u prošlogodišnjoj kampanji ''Not a Moschino Toy'' koji je postao pravi bestseller.
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/1d705d74/0acf57774275540174da9e1ea7bc3bae.jpg)
Sada je brend odlučio otići i korak dalje te se s već uhodanim načinom usredotočiti ne samo na sadržaj pakiranja već i na izgled samih proizvoda, a svoju make-up kolekciju upakirali su u poznate Moschino medvjediće koji su klasika ovog brenda.
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/d3167e16/072d7392ee400d6fd7e12de67f9a03c9.jpg)
Kolekcija uključuje sedam proizvoda: dvije palete sjenila za oči, kompaktni highlighter, sjajilo za usne, set kistova za šminkanje, maskaru za oči, kao i pomoćno ogledalce koje će uljepšati sadržaj svake ženske torbe.
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/9760dfb2/9a93b7d1e72e7d079d74d577197ccfb5.jpg)