Neke od najvećih beauty kompanija, u posljednje vrijeme, izvještavaju o padu u prodaji svojih proizvoda.
U studenom 2018. godine Kylie Jenner proglašena je najmlađom selfmade milijarderkom zahvaljujući svom beauty carstvu Kylie Cosmetics, kojeg je Forbes procijenio na 900 milijuna dolara.
Osam mjeseci kasnije ekskluzivno izvješće koje je objavio New York Post otkrilo je kako je prodaja njezinih proizvoda pala za 14%. Podaci su otkrili i da su se prihodi tvrtke smanjili za 62% nakon vrhunca prodaje u studenom 2016. godine.
Nije samo Jenner doživjela pad prodaje, prodaja Anastasije Beverly Hills također se smanjila za gotovo 30% u prvom kvartalu ove godine.
U stvari, prema podacima tvrtka za istraživanje potrošačkog tržišta, tržište šminke smanjilo se za 7% od siječnja do lipnja 2019. u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Zašto se to događa?
Brend Kylie Jenner vrlo je vrijedan, ali lojalnost potrošača ogroman je dio vrijednosti marke. Njezina utjecajnost dovodi ljude, ali veliko je pitanje zadržava li ih vjernima. U međuvremenu, gužva u svijetu šminke razlog za pad prodaje drugih velikih make-up brendova.
Do sada su svi od Lady Gaga i Millie Bobby Brown pokrenuli svoje linije šminke, dok su druge poznate ličnosti poput Selene Gomez, Hailey Bieber, Cardi B, Serene Williams, Ciare i Gwen Stefani pojavile kao zaštitna lica nadolazećih linije poznatih brendova.
Činjenica je da je make-up tržište preopterećeno pojavom svih novih pudera, paleta, highlightera i svih ostalih proizvoda te da nam svi oni, jednostavno, nisu potrebni. Ljudima je učestalo lansiranje novih proizvoda jednostavno dosadilo i uklonilo uzbuđenje koje se prije javljalo kada bi neki brend najavio da izbacuje novosti.
Između ostalog, šminka je skupa, a prihodi su ograničeni. Kombinacija umora potrošača u kombinaciji s povećanom sviješću o održivosti, utječe na prodajni učinak. Prosječna osoba si, jednostavno, ne može priuštiti sve stvari koje nas bombardiraju s reklama.