Kazališna komponenta studentske tribine 5 minuta poslije 8: Komorna pozornica sredinom 60-ih godina 20-st prerasta i oblikuje se u Teatar &TD. Nakon točno 50 godina od prve predstave Komorne pozornice na sceni današnjeg SEK-a, na prodaju je – SVE u novoj predstavi Mirana Kurspahića: „Rasprodaja“ koja je moj današnji izbor. Premijera je na rasporedu 14. svibnja u 20 sati, a slijede reprize 15. i 16. svibnja u 20 sati. Ovaj projekt na nekoliko nivoa komunicira i reagira, kako na postojeći moment u državi, tako i na moment u samom kazalištu &TD, ali i u mikro cjelini autora i izvođača.
Zamišljeno kao interaktivno, mansionsko putovanje kroz prostore obuhvaćene &TD-om, koje nije samo obilazak nekretnina, već i putovanje kroz slavnu i manje slavnu prošlost tog teatra, izmješta publiku iz njene klasične pozicije pukog promatrača, u ulogu investitora kojem se nudi neobična prodaja. Naime, tri izvođača, koji su svaki na svoj način vezani svojom umjetničkom ili ljudskom sudbinom za to kazalište, selektirani su od strane vlade RH (s obzirom da su ljudi "iznutra" i upućeni su u materiju) da pregovaraju sa stranim investitorima i ponude im projekt urbanog naselja pod nazivom „Pogled naprijed“. No avaj - stranih investitora nema! Nakon točno 50 godina od prve predstave komornog teatra na sceni današnjeg SEK-a, na prodaju je - SVE.
Prodaju se nekretnine, oprema, tehnika, rekvizita, sav fundus kostima, osoblje, predstave, ali i uspomene i prošlost. Pregovarači posežu za svim sredstvima, od klasične procjene vrijednosti zemljišta i nekretnina, analize projekta koju na raspolaganje nude zainteresiranima, preko anegdota o slavnim vremenima tog prostora, pa sve do rekonstrukcija te izvođenja pojedinih antologijskih predstava &TD-a. Tura koja vodi iz samog izvorišta teatra iz SEK dvorane, preko spremišta, MM-a, galerije, garderoba, fundusa, hodnika, podruma, scene, gledališta, blagajne i predvorja, polukružne dvorane, francuskog paviljona i konačno kafića, prati priču ovog kazališta, kao i njenih protagonista od samih začetaka do današnjih dana, bez nekog kronološkog reda, ali evocira sve tri velike faze ovoga kazališta, Vjerana Zuppe, Mani Gotovac i Nataše Rajković. Rasprodaja prostora, države, kulture, ali i rasprodaja vlastite prošlosti, umjetnosti, iluzija i digniteta kao labuđi pjev trojice tzv. umjetnika. Pragmatičnost liberalnog kapitalizma snažno udara na vrata ovog prostora, sumnja se u mogućnost održivosti kulture, a favorizira čiščenje "neupotrebljivog" i "neučinkovitog", te prezentira vizija vrlog novog svijeta. A da bi smo ga mogli ostvariti (kao i luksuzni kompleks urbanih vila, sa zatvorenom garažom, bazenima, turskom kupelji i ekskluzivnim restoranom), prvo se moramo riješiti aveti prošlosti, kulturnog nasljeđa, i nesvrsishodnog kazališta.
Dramaturgija i režija: Miran Kurspahić
Projekt prezentiraju: Sven Jakir, Dean Krivačić Cigo, Miran Kurspahić