Kako izgubiti kilograme bez promjena u prehrani (da, zaista!)

Kako do čvršće guze, vječno je pitanje?
Kako do čvršće guze, vječno je pitanje?

  Formula za mršavljenje je jednostavna: jedite manje, trošite više kalorija! Međutim, uvijek tražimo način kako pobijediti sistem koji ne uključuje brojanje kalorija ili provođenje ekstra sati u teretani. I sigurni smo da nismo sami. 

Iza nas su desetljeća istraživanja posvećenih upravo tim navikama - istovremeno i neobičnih i svakodnevnih, koje ciljaju na gubitak kilograma. Prema tome, zahvaljujemo znanstvenicima koji su otkrili ovih 10 jednostavnih trikova za gubitak kilograma bez puno muke. U nastavku otkrijte o čemu se točno radi!

1. Koristite manje tanjure

Serviranje jela na manjem tanjuru vam može pomoći konzumirati čak 22% manje kalorija. Zašto? Zato što je to sve optička varka. Oči, a ne želudac, broje kalorije. Na manjem tanjuru izgleda kao da imate više hrane!

2. Prebacite se na plavo

Još bolje, neka vaše posuđe bude plavo. Plava čini najmanje privlačan kontrast s hranom te tako odlično suzbija apetit. Isto tako, dokazano je da ljudi jedu više kada njihovi tanjuri bojom odgovaraju hrani na njemu. 

tanjur
Do brzog metabolizma u par koraka!

3. Žvačite više

Jesti sporije je vjerojatno najjednostavniji trik na listi i ima ozbiljne prednosti. Oko 20 minuta je potrebno mozgu da registrira pun želudac, stoga trebate dozvoliti tijelu da dođe do toga. Odličan način kako to učiniti jest žvakati više.  

4. Idite u šetnju

Lagana fizička aktivnost nakon jela stimulira perceptore za transport glukoze, zbog čega vaši mišići apsorbiraju glukozu koju ste unijeli u organizam. 

5. Ohladite se

Imate loše masnoće (bijele) i dobre masnoće (smeđe). Smeđe masnoće troše energiju (kalorije) kako bi održavale tijelo toplim. Možete ih dodatno aktivirati tako da izložite svoje tijelo nižim temperaturama. Otuširajte se u hladnoj vodi, spustite termostat ili pijte ledenu vodu. Većina smeđih masnoća nalazi se na vratu, prsima i gornjem dijelu leđa. 

6. Slikajte se

Svima su nam poznate prednosti dnevnika prehrane. Ali ako ste ikad probali održavati jednog, onda znate koliko posla iziskuje. Imamo dobre vijesti! Probajte foto dnevnik. Slikanje svega što pojedete u danu je efektivnije od zapisivanja. Skinite aplikaciju na mobitel koja služi upravo tome, primjerice YouFood je besplatna u App Storeu.  

7. Van dohvata, van uma

Ovo najviše vrijedi kad govorimo o junk foodu. Ako je prvo što ugledate kad otvorite smočnicu kutija keksa, mislit ćete o njoj i na kraju je i pojesti. Sakrijte nezdrave namirnice što dalje ili još bolje, nemojte ih ni imati kod kuće. 

8. Začinite si život

Dodajte trunku kajenskog papra svojim jelima i tako ubrzajte metabolizam i do 25%.

9. Žvakaće gume pomažu

Žvakanje žvakaćih guma (bez šećera) između jela kratko suzbija apetit. Oko 45 minuta žvakanja guma dnevno značajno smanjuje potrebu za jelom i slatkišima. 

Voda s limunom
Voda s limunom

10. Pijte puno vode

Vrlo vjerojatno znate da naše tijelo ima tendenciju zamjeni gladi sa žeđu - i nemojte dozvoliti da vam se to dogodi. Pijte više vode kroz dan, a posebno prije obroka.


Slični članci: