Koji su najvrijedniji luksuzni brendovi na svijetu?

Francuski brand Louis Vuitton proglašen je najvrijednijim luksuznim brendom na svijetu sedmu godinu zaredom. Brend koji je u vlasništvu grupacije LVMH Louis Vuitton Moet Hennessy vrijedi 25,9 milijardi dolara sa povećanjem od sedam posto u usporedbi s prošlom godinom  nalazi se na prvom mjestu, dok je Hermes, čiji udio također posjeduje LVMH grupacija, na drugom mjestu s vrijednošću od 19,1 milijardi dolara i povećanjem od čak 61 posto, a na trećem mjestu se nalazi švicarski proizvođač satova Rolex sa vrijednošću od 7,17 milijardi dolara i s porastom od lani od 36 posto.

Ako se pitate kako je moguće da ovi luksuzni brendovi imaju tako visoke poraste s obzirom na trenutnu gospodarsku situaciju u svijetu odgovor je jednostavan. Naime analitačari objašnjavaju kako se luksuz doživljava kao dobra investicija te veliki broj ljudi kupuje klasične ali kvalitetne komade prije nego trendi high fashion komade. Oni koji si to mogu priuštiti udovoljavaju svojima potrebama za luksuzom sada više nego ikad.

Donosimo vam listu 10 najvrijednijih svjetskih brendova: 

1. Louis Vuitton, 25,9 milijardi $, porast od 7%

2. Hermes, 19,1 milijardi $, porast od 61%

3. Rolex, 7,17 milijardi $, porast od 36%

4. Chanel, 6,7 milijardi $, pad od 2%

5. Gucci, 6,4 milijardi $, pad od 14%

6. Prada, 5,8 milijardi $

7. Cartier, 4,8 milijardi $, pad od 9%

8. Hennesy, 4,6 milijardi $, pad od 8%

9. Moet & Chandon, 4,2 milijardi $, pad od 8%

10. Burberry, 4,1 milijardi $, porast od 21%


Slični članci: