7 važnih namirnica za svaku dijetu

Zimski praznici su iza nas i već su nas počeli bombardirati raznim putevima s najnovijim kremicama protiv celulita i raznim knjigama o mršavljenju ne bi li se opet pretrgali do ljeta za idealnu figuru. Ako ste i vi jedna od mnogih koje su na dijeti onda je ovaj članak još jedan u nizu onih koji vama žele pomoći. Biti na dijeti je jako ozbiljan posao i moramo razmišljati o svom zdravlju prije nego učinimo fatalne pogreške koje bi nas mogle skupo koštati.

Pogledajte  listu 7 namirnica za koje nutricionisti kažu kako bi ih svakako trebali imati na popisu obaveznih dok ste u tom napornom dijetnom razdoblju.

1. Bademi

Bademi
Bademi

2. Cvjetača (Karfiol)

Cvjetača
Karfiol (cvjetača)

Cvjetača je puna vitamina C. Jedna porcija cvjetače može pružiti tijelu do 40% dnevne potrebe za vitaminom C, male količine željeza, kalcija i proteina. Jedite je skuhanu s malo začina, kao pire ili pečenu na grill tavi bez puno masti.

3. Cimet

Cimet
Cimet

Samo pola čajne žličice cimeta u prahu dnevno pomiješate sa žličicom meda i na taj način kontrolirajte šećer u krvi te potaknite svoje tijelo da sagorijeva masnoće, a ne da ih čuva.

4. Kava

Crna kava
Kava

Dijeta s kavom je vrlo praktična jer nema potrebe za mjerenjima već samo u uživanju u ovom napitku. Da bi ubrzali svoj metabolizam preporučuje se do 5 šalica kvalitetne kave dnevno bez šećera i mlijeka. Ipak, pripazite ako ste osjetljivi na kofein.

5. Grejp

Grejp
Grejp

Vitamini su vaši najbolji prijatelji u svakoj dijeti. Zbog toga nam je grejp jako bitan jer sadrži puno kvalitetnih vitamina. Istraživanja dokazuju da nakon svakodnevnog konzumiranja grejpa u periodu od tri mjeseca možete izgubiti dodatnih 6 kilograma, dok kod onih koji samo piju sok od grejpa gubitak je samo 2 kilograma.

6. Vlakna

Sjemenke lana
Vlakna - sjemenke lana

Stručnjaci se slažu da biljna vlakna igraju važnu ulogu u našem zdravlju. Dobro poznate beneficije od vlakana su da poboljšavaju našu probavu, daju nam osjećaj sitosti, a preveniraju i začepljenja u crijevima, nastanku hemoroida i divertikulozu crijeva.

7. Jabuke

Jabuke - voće
Jabuke

Jabuke se vrlo popularne pri održavanju željene težine jer uspješno popunjavaju naš želudac između obroka. Pune su antioksidansa i smanjuju onaj višak masnoća u području trbuha.


Slični članci: