5 savjeta za jačanje imuniteta

Zdravi doručak
Zdrava hrana

1. Redovito se i kvalitetno seksajte

Priznajte da smo odmah s prvom točkom pridobili vašu pažnju, a što je najvažnije, nismo se šalili. Studije su pokazale kako je seks jedna od najzdravijih stvari koje možete raditi u životu. Postoji cijela lista koristi zdravlju od ženskog orgazma. Kod muškarca je dovoljno da se redovito seksaju jer je kod njih svaki seksulani odnos povezan s koristima za imunitet, dok je kod žena to slučaj samo kada dožive orgazam. Dakle, muškarcima je dovoljan seks, dok žene moraju imati kvalitetan seks da bi od njega imale neke koristi. Oduvijek su žene bile za kvalitetu, a muškarci za kvantitetu. Kao što znamo, prilikom orgazma, mozak nam otpušta određene hormone koji nam smanjuju razinu kortizola, krvni tlak te rizik od nekoliko tipova raka i zato, dragi naš, seksajte se mnogo i kvalitetno.

2. Osigurajte si 8 sati kvalitetnog sna

Dok spavamo, naša se tijela obnavljaju i obavljaju određene hormonalne i metaboličke procese koji su ključni za naše zdravlje. Iako se stručnjaci ne mogu složiti koliko nam je zapravo sna potrebno, možemo reći da je osam sati neki sveti cilj. U slučaju da se i nakon takvog sna budite nenaspavani i umorni, znači da imate poremećaj ciklusa spavanja. Bez previše brige i panike, postoji mnogo prirodnih dodataka koji mogu pomoći da ponovo uspostavite pravilne cikluse sna.

3. Postignite i održavajte zdravu tjelesnu težinu
Nitko ne kaže da morate biti mršavi poput modela u časopisima. Na kraju, to ni nisu ispravni standardi ljepote, ali u osnovi vaša težina ne bi trebala imati previše veze s ljepotom već s vašim zdravljem. Višak kilograma vas u najboljem slučaju umara i šteti vašoj kralježnici, a u najgorem je povezan s brojnim opasnim bolestima pogotovo ako vam je većina masnoće u predjelu trbuha. Ne želimo vas strašiti, ali zdravstveni rizici pretilosti vrlo su vezani za imunološki sustav i uključuju kod žena rak dojke i grlića maternice, kod muškaraca također povećanu opasnost od raka prostate, dok kod oboje povećavaju kardiovaskularni rizik i spuštaju otpornost na infekcije.

4. Njegujte svoju dušu

Iako zvuči smiješno, vaše duhovno stanje itekako ima veze s vašim imunitetom. Neuredan život, nervoza, problemi i nemirno stanje duha povezani su s vašim bolestima i sve češćim alergijama. Na koji god način odlučili njegovati svoju dušu, bilo jogom ili razgovorom, učiniti ćete dobro za svoje zdravlje. Naime, istraživanja su već odavno pokazala kako stres slabi imuno-sustav, a najnovije istraživanje pokazuje kako razni oblici smanjena stresa poput joge, meditacije i razgovora jačaju imnitet. 

5.  Jedite voće i povrće

Iako zvuči kao floskula, voće i povrće, zaista čini dobro našem imunitetu. Prirodni vitamini puno su bolji od raznih pripravaka koje možete uzeti putem tableta. Naravno, ovdje govorimo o „pravom“ voću i povrću, a ne o onom lijepom, neprirodnom i manipuliranom. Neka vam ne bude teško prošetati se do najbližeg placa i kupiti neke od prirodnih namirnica koje će čuvati vaš imunitet.


Slični članci: