U centru Zagreba otvorena MIVA galerija vina

U strogom centru Zagreba, točnije u ulici Nikole Tesle, otvorila se druga vinoteka MIVA galerija vina. Sada je i strogi centar grada, kojem je nužno bila potrebna vinoteka ovako bogatog asortimana, dobio idealno mjesto za sve one koji će u ugodno uređenom prostoru i ambijentu, kakvog se ne bi posramile ni najbolje svjetske vinoteke, svatko pronaći nešto za sebe, bilo da se radi o vinu za svakodnevno uživanje ili onome za posebne prigode.

MIVA galerija vina na adresi Ulica grada Vukovara, postoji već dugi niz godina.

Vlasnici Gordan Mohor i Vlado Šušak imali su viziju i cilj, podići kulturu ispijanja vina i šampanjaca na jednu višu razinu, u čemu su nakon niza godina truda i rada, svakako i uspjeli. O tome najbolje govori ambijent i atmosfera u obje Miva galerije vina, te najvažnije od svega, zadovoljni kupci i klijenti.

Srećom, kultura ispijanja vina u Hrvatskoj svakim danom raste, ljudi vole kušati nove stvari, stoga je logičan slijed bilo otvaranje MIVA galerije vina na još jednoj lokaciji, ovaj put u samom središtu grada Zagreba, a poklopilo se da to bude upravo sada, u idealno predblagdansko vrijeme.

Osim svih značajnijih hrvatskih vinara, Miva galerija vina u ponudi ima i mnoga uvozna vina kao i najbolje svjetske šampanjce grupacije Moët Hennessy.
Osim vina i šampanjaca, u prodaji su i žestoka pića iz portofolia Moët Hennessy, ali i mnoga druga, zatim čaše Riedel, maslinova ulja,  čokolade, te razne druge delikatese.

Kod uređenja MIVA galerije vina u ulici Nikole Tesle, vodilo se mišlju da ona bude prepoznatljiva i slična prvoj, koja se od samog otvorenja smatra jednom od najljepših u Hrvatskoj.

Ciljana publika MIVA galerije vina su svi koji vole i znaju uživati u finom vinu, pjenušcima, šampanjcima i odabranim artiklima, ali također i oni koji su u potrazi za idealnim poklonom, kako za svakidašnja slavlja, tako i za zaista posebne prigode.

Također, hrvatska vina postaju prepoznatljiva izvan granica naše države, a MIVA galerija vina, idealan je ambasador u promociji hrvatskih vina, jer zasigurno će upravo u središtu grada mnogi turisti poželjeti kupiti poklon za svoje prijatelje i tako ih upoznati s onime što Hrvatska nudi u tom segmentu, a znamo da nudi mnogo.


Slični članci: