Savršen prilog: restani krumpir

Mnogo je načina pripreme krumpira, namirnice "za siromašne" koja je othranila generacije i generacije... Iako je jako zasitan, ustvari krumpir je dijetalna namirnica jer sadrži jako malo kalorija (1 srednji krumpir ima samo 100 kalorija) i skoro uopće ne sadrži masti (99,9%). Deblja se od raznih načina pripreme krumpira (prženje, pečenje) uz mnogo nezdravih masnoća (ulja, vrhnja, putra, margarina...) te krivog kombiniranja namirnica...

Restani krumpir
Restani krumpir

Restani krumpir je jedan od mojih dražih načina pripreme krumpira uz pole i pire krumpir.

Ovo je bakin pa mamin recept koji i moja sestra i ja i danas radimo:

Za 5 osoba

Vrijeme pripreme: 10 minuta

Vrijeme kuhanja: 15-20 minuta

Vrijeme pečenja: 10 minuta                                              

  • 1 kg krumpira
  • luk –(sitno nasjeckan) - može i ne mora
  • mljeveni muškatni oraščić
  • miješano maslinovo i suncokretovo ulje
  • sol
  • papar

Skuhajte krumpire u posoljenoj vodi i još tople narežite na šnitice ili krupno naribajte. Na zagrijanom maslinovom i običnom ulju podinstajte sitno nasjeckan luk i dodajte krumpir narezan na šnitice. Posipajte muškatnim oraščićem, dosolite, popaprite, promiješajte i popržite do zlatno žute boje da budu pomalo hrskavi. Vilicom malo zgnječite krumpir.

Osobno dodam malo pancete za miris, možete i vi, a na kraju možete dodati sitno nasjeckan peršin.  Kada restani servirate uz ribu i riblje specijalitete krumpir i luk dinstajte na maslinovom ulju, a kada je u pitanju meso na suncokretovom, ali možete ga raditi na bilo kojem drugom ulju.

Također cijele krumpire možete skuhati s korom i onda kad se malo ohlade oguliti ih i narezati na šnitice.


Ako ste kreativni, možete dodati svježe listiće kadulje ili ružmarin ili vlasac ili mladi luk ili poriluk ili crvenu papriku ili neko drugo povrće (samo nemojte sve zajedno!).


Slični članci: