Prvi wine Masterclass u lošinjskom Boutique hotelu Alhambra

Prvi wine Masterclass u lošinjskom Boutique hotelu Alhambra

Vodeći domaći enolozi i ljubitelji vina okupili su se u prestižnom lošinjskom Boutique hotelu Alhambra na enološkom Masterclassu u organizaciji hotelske grupacije Lošinj Hotels&Villas. Riječ je o prvom u nizu Masterclassu koji je otvorio poznati hrvatski vinar Nikola Benvenuti prezentacijom opusa iz svoje vinarije. Upravo poseban naglasak bio je na odležanim sortama vina koje nisu prisutne na širokom tržištu, a zbog čega su iznimno cijenjene u krugu istinskih poznavatelja i ljubitelja vina.

Prvi wine Masterclass u lošinjskom Boutique hotelu Alhambra

Na sljedećem Masterclassu najavljenom za 23. travnja predstavit će se Opus One, potom će 28. svibnja domaćini biti vinari s Goriških brda - Aleš Kristančić Movia, Marjan Simčić i Edi Simčić, dok će 11. lipnja po prvi put u Hrvatskoj biti predstavljena ugledna Sassicaia. Kroz seriju specijaliziranih predavanja i degustacija vina hotelska grupacija Lošinj Hotels&Villas dodatno proširuje svoju eno ponudu. Tako je trenutno u ponudi 250 etiketa vrhunske kvalitete bijelih i crvenih vina, domaćih i stranih vinara. Uz zaista respektabilnu eno ponudu gostima je na raspolaganju i 196 različitih premium etiketa stranih žestokih pića. Također, u planu je obogaćivanje postojeće eno ponude za hotele segmenta pet zvjezdica, Boutique hotela Alhambra, hotela Bellevue i vile Hortensije s dodatnih 100 etiketa u skladu sa svjetskim wine trendovima.

Novi vizualni identitet Boutique hotela Alhambra u finalu prestižnog natjecanja
Boutique hotel Alhambra; Lošinj

Svakako jedna od posebnosti je vinoteka Boutique hotela Alhambra koja u svojoj arhivi čuva tzv. hrvatska raritetna vina, etikete koje uglavnom nisu bile dostupne na domaćem Uz eno ponudu, cjelokupna priča hotela i vila grupacije Lošinj Hotels&Villas u potpunosti je zaokružena gourmet segmentom za koji se brinu iskusni chefovi birajući isključivo vrhunske delicije i tradicionalne namirnice iz svih krajeva Hrvatske. Posebnost gastronomije LH&V-a je jedinstven sustav nabave namirnica koji se temelji na izvornosti, lokalnom porijeklu i dostupnosti, ovisno o sezoni, berbi ili ulovu.

Novi vizualni identitet Boutique hotela Alhambra u finalu prestižnog natjecanja
Boutique hotel Alhambra; Lošinj

Uz odličnu suradnju s lokalnim dobavljačima s područja otoka Lošinja i Cresa, Jadranka Grupa ove godine je započela suradnju s dobavljačima s područja Istre, Dalmacije, Slavonije i Baranje. Redom je riječ o obiteljsko-poljoprivrednim gospodarstvima koji razvijaju prirodni i uravnoteženi uzgoj, čiji proizvodi nose eko certifikate. Na taj način istovremeno se osigurava opskrba prirodnim i svježnim namirnicama koje jamče najvišu razinu kvalitete te se pruža potpora malim hrvatskim gospodarstvenicima. Ovakav sustav nabave namirnica predstavlja svojevrsni presedan u hotelskim grupacijama.

Novi vizualni identitet Boutique hotela Alhambra u finalu prestižnog natjecanja
Boutique hotel Alhambra; Lošinj

Slični članci: