McDonald's testira luksuzne burgere Japanu

Gold Ring
Gold Ring

McDonald’s definitivno je napredovao od lance brze hrane koji simboliziraju metalne srebrne stolice na terasama, pomalo zastrašujući klaun i crveno-zlatna boja. Već nekoliko godina traje kompletni redizajn McDonald'sovih  restorana kao i menija jer ipak je konkurencija sve veća, a sve više je i na cijeni zdrava prehrana. Stoga ne čudi kako McDonald's testira nove luksuzne sendviče koja će možda pustiti u svojim luksuznijim izvedbama restorana ili možda na luksuznijim destinacijama.

Black Diamond
Black Diamond

Upravo je Japan odabran za mjesto jednodnevnog testiranja tržišta gdje su u prodaju puštene tri specijalne vrste sendviča odnosno burgera za prave gurmane. Ono što je posebno u ovim sendvičima su sastojci tako da su ovi burgeri bili obogaćeni tartufima, ananasom ii chorizo kobasicom. Cijena ovih zaista posebnih, premium sendviča bila je oko 56 kuna.

Pušteni su u prodaju u limitiranoj seriji i prodavali su se samo jedan dan, a umjesto u standardne kutije i obične škarnicle bili su pakirani u sjajne kutijice i vrećice sa zlatnim ručkama kakve dobijemo u luksuznim dućanima odjeće. I njihovi nazivi su pratili cijelu priču pa su se zvali Gold Ring, Black Diamond i Ruby Spark.

Ruby Spark
Ruby Spark

Gold Ring burger punjen je tankom šnitom prepečenog ananasa, dimljenom slaninom, Monterey Jack sirom i barbecue umakom, a već se prodavao i u Australiji. Black Diamond burger po nama je najdekadentniji – gljive na žaru, luk, sir i umak od crnih tartufa, a Ruby Spark punjen je ljutom chorizo kobasicom, avokadom i Pepper Jack sirom.

Ostaje nam vidjeti planira li McDonald's ove sendviče uvesti u stalnu ponudu ili možda planira lansirati neku luksuzniju pod marku koju će smjestiti u posebne prostore u svoje restorane kao što je to McCaffe gdje ćemo moći uživati u ovim zanimljivim sendvičima.


Slični članci: