Kuhaona je nova zagrebačka gastro priča u kojoj i On i Ona i Mi možemo uživati

brunch&trach by Nada Kaurin

Nada Kaurin, brand managerica je Delimana i ogromna je ljubiteljica svega vezanog uz hranu. Nada hrani pristupa s ogromnom ljubavlju i ta njena strast za kuhanjem, ali i isprobavanjem delicija osjeti se u svakom njenom tekstu.

Tko ne voli Dolac, ruke u zrak! Dobro. Sigurno nijedna ruka nije u zraku. Dolac. Trbuh grada kako ga od milja zovu. Šušur, tržnica, život, smijeh, priče – na Dolcu sve počinje. Moram priznati da me čak ne fascinira toliko ta gužva i ponuda Dolca koliko sve priče koje nosi svake subote. Vikend ne počinje petkom, vikend počinje subotom na Dolcu kada se kuhaju svi veliki planovi za vikend. Počinje plan za fini obiteljski ručak, večeru s prijateljicama, tulum, večeru u finom restoranu. Povrće, voće, meso, riba i brojni drugi stanovnici Dolac-Grada željno iščekuju vidjeti gdje će taj vikend biti udomljeni, utopljeni, upacani i sa smijehom pojedeni. Da me ne zaborave ostale tržnice, nije samo Dolac moja vikend destinacija. Jako volim i ostale tržnice i redovni sam im gost, ali prošle sunčane subote imala sam još jedan razlog za posjetiti baš i upravo Dolac. Kuhala sam jednu novu priču.

Kuhaona. Opatovina 13, malo iznad Dolca. A Kuhaona je – novi turistički proizvod grada Zagreba. Prije nekoliko mjeseci, u svojoj redovnoj ophodnji Dolcem, oduševljena time koliko je lijep i koliko mislim da je svaki grad najbolje upoznati kroz njegovu tržnicu, a mi se svoje uistinu ne trebamo sramiti, razmišljala sam kako bi bilo izvrsno da sve brojnijim zagrebačkim turistima možemo na jedan poseban način predstaviti hrvatsku gastronomiju. Taj način je sve mi se čini došao u obliku Kuhaone – poduzetničkog pothvata Karmele Karlović i Sanja Mikše.

Kuhaona

Karmela Karlović je kako za sebe kaže biolog po zanimanju, gurman po vokaciji. Sanja Mikša je zaljubljenik u hranu i fotografiju još od ranog djetinjstva, nutricionist po zanimanju. Ove dvije dame život je spojio poslom – obje su dugi niz godina radile na web stranici Coolinarika.com gdje su brusile svoje poslovno i gurmansko iskustvo te se onda otisnule u poduzetničke vode i Zagrebu ponudile Kuhaonu. Priča je ovo o ljubavi prema kuhanju, autohtonoj hrvatskoj gastronomiji, ali i hrabra poduzetnička priča.

brunch&trach: „Kako se skuhala ideja za Kuhaonu?“

Kuhaona: „Ideja je izrasla iz dugogodišnjeg zajedničkog iskustva i rada i želje da same nešto napravimo. Ideja je bila dio brojnih drugih ideja, širila se, sužavala dok naposljetku nije nastala jedna zaokružena priča.“

Sanja i Karmela ugostile su me u prostoru Kuhaone prošle sunčane subote i sasvim iskreno, prostor me na prvu oborio s nogu – pun svjetla, jednostavnog uređenja, poziva na kuhanje i uživanje u hrani. Potpuno je modularan jer su jedinice za kuhanje pokretne tako da kad se nalazite u njemu samo razmišljate i zamišljate mogućnosti koje može pružiti.

Kuhaona

brunch&trach: „Koja je glavna nit vodilja Kuhaone?“

Kuhaona: „Postati gastro centar za Zagrepčane i za njihove goste. Oživjeti duh kuhanja.“

Slogan Kuhaone je Doživljaj – Emocije – Priče. Sasvim konkretno, Kuhaona nudi specijalne kulinarske radionice koje će od vas napraviti štruklispecijalista, čvarci specijalista i specijalista za brojna slatka i slana jela. Također, možete posjetiti i radionicu fotografiranja hrane i postati nova hrvatska foodie Instagram zvijezda. Kuhaona vjerno radi i na osmišljavanju turističke gastro ponude te tako i nudi radionice za turiste koje žele naučiti više o hrvatskoj hrani i gastronomiji. Sve o ponudi radionica i ostalim Kuhaona projektima možete pronaći na njihovoj web stranici: http://www.kuhaona.com/.

Kuhaona

brunch&trach: Što radionice u Kuhaoni čini posebnima?

Kuhaona: Osim vrhunskih stručnjaka i moderno opremljenog prostora, u Kuhaoni je najvažniji individualan pristup. Svaki polaznik radionice ima vlastitu radnu jedinicu i priliku za osobno iskustvo doživljaja kuhanja. Važno je da svaki polaznik kada završi s radionicom kuhanja ima osjećaj da to što je naučio može reproducirati kada dođe u svoj dom.

Od ideje do predstavljanja Kuhaone svijetu prošlo je oko godinu, godinu i pol dana. Moj dojam je da se to i vidi: u detaljima, u uređenju prostora, u logotipu, u tekstovima, u dizajnu, u ponudi.

Kuhaona

brunch&trach: „Što Kuhaona misli o gastro sceni u Hrvatskoj?“

Kuhaona: (Uz smijeh) „Puno dobro zamišljenih koncepata, ali ne uvijek s dovoljno dobrom izvedbom. Na našoj stranici smo zato ponudili rubriku Dnevnik gdje želimo i drugima koji trenutno rade možda na provedbi svoje poduzetničke ideje u djelo, vlastitim iskustvima pomoći.“

Kuhaona

Obožavam kuhati i smatram to najboljom terapijom ikada. Nerijetko se zna dogoditi da svoj težak dan riješim kulinarskom terapijom – dođem doma i skuham 5 jela u hipu. Taj proces: smisli što, kreni u potragu za receptima, pripremi namirnice. I onda spajaj. Prodinstaj luk,  zašišti, zamiriši kuću. Kreni s ostalim sastojcima. Pazi kad ćeš dodati sljedeće, pazi na koji način. A začin? Samo jedan ili kombinacija nebrojeno njih mijenja priču jela koje krećeš servirati. Onda serviraš i gledaš kako su ljudi oko tebe sretni.

Zato me Kuhaona privukla - još jedno mjesto koje čini ljude sretnima.


Slični članci: