Koje namirnice trebate jesti kad ste pod stresom?

Borovnice
Borovnice

Iako će vam to možda zvučati smiješno, ali postoji hrana koja vas usrećuje. Naime, to su one namirnice koje umanjuju stres, zahvaljujući kojima manje brinete, bolje ste raspoloženi i ne paničarite. Ako ih redovno jedete, osjetiti ćete promjenu već za sedam dana, a koje su to namirnice saznajte u nastavku.

Borovnica - za ovo voće kažu da je kraljica među antistres namirnicama, a samo jedna šaka ovog ukusnog voća osigurati će vam potrebnu količinu vitamina C koji vam je neophodan kad ste pod stresom ili nervozni. 

Šparoge - ova ukusna namirnica je bogata folnom kiselinom koja dokazano pomaže pri borbi protiv depresije, lošeg raspoloženja i stresa. Šparoge možete jesti u omletu ili lagano prepečene, a jedini je problem što su one prave, divlje, dostupne samo na proljeće.

Orašasti plodovi - pod ovim pojmom mislimo na orahe, bademe, lješnjake i pistacchio jer su na samom vrhu liste namirnica bogatih vitaminima B2 i E te cinkom i magnezijem. Ako slučajno ne znate, cink i magnezij odlični su u borbi protiv stresa, a vitamin E je izvrstan antioksidans.

Avokado - ovo voće je pravo malo čudo u borbi protiv stresa jer je bogat vitaminom B i kalijem koji snižava i krvni pritisak. Možete ga jesti u salati, ali i u sendviču,

Puretina - meso koje sadrži triptofan, esencijalnu aminokiselinu čiji je zadatak da naredi mozgu da proizvodi seratonin, hormon sreće. Naše tijelo ne proizvodi triptofan, stoga se mora unositi putem namirnica.

Riba - može osigurati da se osjećamo dobro jer sadrži vitamine B6 i B12 koji su najvažniji za sintezu seratonina, hormona sreće kojeg smo vam već spomenuli. Naravno tu su i omega-3 kiseline koje snižavaju nivo kortizola u tijelu. 


Slični članci: