Koje namirnice morate jesti svakodnevno?

Zdrave namirnice
Zdrave namirnice

Mnogi od nas imaju listu hrane koju ne vole jesti, ali se na toj listi često nalaze namirnice koje su korisne za zdravlje, a ako se ne unose, tijelo ne dobiva potrebne hranjive sastojke. Stoga je veoma važno da "zavolite" i hranu koja vam se ne sviđa.

Gljive

Osim ako niste alergični, gljive nemojte izbjegavati. Potrudite se da postanu dio vaše prehrane, jer su gljive bogate proteinima, vitaminima B i vitaminom D.
 
Gljive
Gljive
Celer

Celer je povrće bogato vitaminom K, kalijem i folnom kiselinom. Ovo je povrće poznato po tome što snižava krvni pritisak, a ne sadrži mnogo kalorija i možete ga unostiti u organizam u juhi.
 
Prokulice

Prokulice su bogate vitaminom K, C i omega-3 masnim kiselinama. One pomažu u borbi protiv supstanci koje uzrokuju rak. Birajte uvijek svježe prokulice i nikada ih nemojte prekuhati. 

Riba


Ako vas odbijaju miris, oblik ili kosti ribe, jednostavno to morate zanemariti jer je riblje meso izvor proteina i omega-3 masnih kiselina, što je veoma korisno za srce i mozak. Za bolji okus riblje meso možete marinirati.
 
Rajčice
 
Neki ljudi ne vole svježe rajčice, ali srećom nemaju problema s tim da ga jedu u umaku ili u kuhanoj varijanti. Srećom po njih, znanstvenici tvrde da se antioksidant likopen bolje apsorbira u organizmu kad se rajčice jedu kuhane. Likopen sprječava nastanak bolesti srca i raka.
 
Rajčice
Avokado

Avokado se može činiti neukusnim, ali se radi o zaista zdravom voću bogatom vitaminom E, kalijem i esencijalnim masnim kiselinama. Koristan je za kožu i srce. Avokado se može miješati sa sokom od limuna, uljima i začinima, a ova mješavina je zdrava alternativa za majonezu.
 
 

Slični članci: